Thursday, May 7

bailes


es redzēju murgus, nevis parastus, bet šausmīgišausmīgus (tādi parasti tie mēdz būt, vai ne?)
ir tā, ka vēl pašlaik neesmu atguvusies.
no tiem murgiem nevarēja pamosties, es centos, bet, kad škietami pamodos un bija realitāte sākās jauns murgs un beigu beigās es vairs nevarēju pateikt, kad patiešām esmu nomodā.
lietas tādas, ka tuvojas pilnmēness, tas škiet būs 9.maijā, tātad tomēr nevar visu vainu novelt uz manu neveselo saprātu. man ir milzīgas bailes no pilnmēness.
bez tam murgus nebiju redzējusi neiedomājami sen, kas ar mani notiek?
tagad par jaukākām lietām. rītdien fizikā kontroldarbs un bioloģijā, un jātaisa projekts par skābo lietu kaut kad.ciiiik forši, vai ne? vismaz varēšu pavisam labi sagatavoties, jo pēdējais ko es gribu darīt ir iet gulēt.
ķirši zied, ļoti zied. ķirši - virši. nujā, atskaņas, esmu pavisam atjautīga, vai ne? vienu brīdi nevarēju izlemt vai bija dziesma ''virši zied'' vai ''ķirši zied'' , bet tad sapratu, ka cilvēki labprātāk dzied neglītām lietām, tātad tie bija virši, kas ziedēja.
tagad laiks atkal pabaidīties, ĀRĀ IR MĒNESS, LIELS.
b-i-e-d-ē-j-o-š-i!
jaaizvelk aizkars, bet tad būs tumšs, jāieslēdz gaisma. AKDIENIŅĀS, SPULDZĪTE IZDEGA? jā. man ir izmisums. (un piedodiet, ka jums šis jālasa, gluži vienkārši pašlaik nav neviena, kas gribētu manī klausīties,okei, ir bet smejās par šo visu :((( - bēdīgs smaidiņš,BĒDĪGS, bez tam iespējams, ka vēlāk par šo bloga ierakstu pati smiešos)
izdega spuldzīte, tikko, īstajā laikā.droši vien spuldzīte pārdega, jo nobijās no manas pozitīvās enerģijas.
labi, ka man ir vairākas lampas (ahah,divas), tātad tagad es nemaz nejūtos mazāk biedējoši.
bailes ir jāpārvar. saņemšos.varbūt.
ja tagad šajā nekurienes vidū pēkšņi izslēgtos elektrība un man būtu jāsēž pie sveces es sajuktu prātā, bet pavisam aizmirsu - lai sajuktu prātā ir vajadzīgs prāts.
tagad izvēlēšos īsto dziesmu, ko paklausīties lai nomierinātos - Placebo - Sleeping With Ghosts.
jāatzīst, ka neskatoties uz dziesmas jauko nosaukumu, Placebo tiešām nomierina.

Autobusa pieturā satiekas divi paziņas:
-Sveiks, sen neesmu tevi redzējis. Esi jau precējies?
-Nē!
-Tad ko tu gaidi?
-Autobusu...

arLABUnakti!

2 comments:

Gint said...

Murgi jau labu laiku nav līduši manā migā, bet pāris gadus atpakaļ, kad tomēr apciemoja kāds, tad biju iemanījies no viņiem aizbēgt: Tajā brīdī, kad tev griež kāju nost vai met pāri klintij, (kā jau normālos murgos pienākas) aiztaisīju acis ciet un ātri skaitīju līdz desmit, tad vēru acis vaļā un biju jau šajā pasaulē.
Ja tas nedarbojas, tad plāns B - neej gulēt :)

Vanilla said...

ja manos murgos notiktu tik jaukas lietas, tad es neuztrauktos. :D
(nē, meloju, droši vien uztrauktos gan)
škiet, ka plāns B būs iedarbīgāks, paldies katrā ziņā. (: