Thursday, May 28

pārgājienam nē

man nāk miegs.
sveiki, mirstīgie. dzīve manā pasakā ir jauka.
šodien es pamodos, tātad diena iesākās visai labi. saņēmu liecību, otrajā semestrī vidējā atzīme ir 7,30 augstāka nekā iepriekšēja semestrī (augstāka, nekā jebkad). pēc tam bija visai neveksmīga stopēšana, nea, nestopēju viena, man vēl ir kaut kādas saprāta paliekas. lai gan nostopējām vienu mašīnu, kuras vadītājs izskatījās pēc sutenera, tajā mašīnā prātīgākā izvēle bija neiekāpt, jo ja uz Tevīm kliedz - ''kāp iekšā, ātri!'', tad nekāp, tiktiešām, nekāp. vēlāk izlēmām, ka drošāka pārvietošanās ir ar autobusu. stopēju pirmo un pēdējo reizi, vismaz man patīk tā domāt.vispār dīvaini,ja cilvēks, kas nesen iznācis no cietuma piedāvā apmainīties ar numuriņiem(protams, ka nepiekritu).smieklīgi, ja izrādas, ka tas cilvēks nav no cietuma (tas neko nemaina).
tagad vienkārši uzrakstīšu tikai vienu teikumu, jo man pārāk nāk miegs -
šodien vispār ir bezgala forša diena kopumā. nemainītu pat pret diviem pārgājieniem (haha, pārgājienā negāju, nenožēloju, nemaz nemaz)
pirmais iespaids par cilvēkiem vienmēr ir maldīgs.
*slikts garastāvoklis ON*
pašlaik dusmojos.smieklīgi, ja es pasaku, ka negribu rozi man piedāvā kasti alus. smieklīgi, ja man būtu jāsēž uz motorollera, kuru vada piedzēries cilvēks. smieklīgi, ka es esmu tāda muļķe.
smieklīgi, ja es nezinu, ko iesākt.smieklīgi, ka man netic. smieklīgi, ka es neuztraucos par sevi (bet man ir bail). smieklīgi, ja nekas nav smieklīgi.
*slikts garastāvoklis OFF*
man nāk miegs.
vasara ir sākusies, skaisti! :]
lai jums daudz brīva laika ! ^_^

No comments: