Thursday, May 21

neveiksminiece skeitparkā



es biju skeitparkā ar skrituļslidām , kaut kādām no maximas, bet tikko notika kaut kas vārdiem aprakstāms - es atradu savas labās skrituļslidas, okej, es pat īsti nezināju, ka man tādas ir.viņas ir no Vācijas un ērtas, nesalīdzināmi ērtākas par maximas. patiesībā es viņas (sliktās,maximas slidas) pirku ''Elvī'' ,nevis maximā pagājšvasar uz akciju, tāpēc, ka domāju, ka man skrituļslidu nav. viņas ir tādas plastmasas un spilgti orandžas, uzjautrinoši skatīties kā es ar tādiem moku rīkiem gāžos no rampām, okei, es pat netieku augšā viņās. no tām sliktajām skrituļslidām sāp kājas un rītdien augstpapēžu kurpes laikam uzvilkt nevarēšu, bet nekas rītdien jau ir tikai pēdējais zvans.
lai nu kā,es atradu savas LABĀS SKRITUĻSLIDAS un rītdien iešu iekarot skeitparku, atkal. JEJ. es mēģināšu braukt pa tām rampām tik ilgi kamēr sanāks, tas nekas, ka gūšu traumas. man pašlaik ir liela apņēmība, mērķis vai kā to lai nosauc. jā.lai gan rītdien pamodīšos, man sāpēs visas maliņas un aizmirsīšu par slidām. vismaz tagad ir prieks.
ā , par vakardienas jauko ierakstu, es saņēmos, pārdzīvošu,izdzīvošu un visādi citādi tikšu galā, un viss būs labi. viss ir labi.
nākošgad skriešu minimaratonu. forši, es zinu. līdz pusmaratonam būtu jātrenējas kāda simtgade, škiet, ka laika mazliet pietrūks.
čau zāūčő, lai tev vasara un brīnumi!
+lai ilārijam rieksti!

+ lai laime un prieks visiem!
^_^

6 comments:

Tīdžerhaizivs said...

Šis ieraksts izklausās pēc tevis, nu gandrīz viss, izņemot virsrakstu.
Tu neesi neveiksminiece,
neaizmirsti- Happy go lucky!Un skriesim minimaratonu kopā, kā norunājām ;)

Ilva Bērza said...

Man bail no augstuma, rampām, skrituļslidām, slidām... un visiem pārējiem rīkiem, kas ir domāti kaut kam vairāk, kā tikai drošai braukšanai pa ceļu.

Lai Tev izdodas viss iecerētais.! :)

Gint said...

Tad jau laikam nākamreiz redzēsimies Salaspils skeitparka rīkotajās sacensībās :)

Vanilla said...

sunshine - Tu pateici kaut ko labi, tas iepriecina, tiešām tiešām.
protams, ka skriesim, r&R&r! :D
Piparkūcēn (Ilva) - man arī ir milzīgas bailes no augstuma, bet centīšos pārvarēt. paldies.(šodien gan nekas neizdosies,lietus,rampas slapjas :() ^_^
Krishjohn - tā gan, es tur noteikti piedalīšos.. kā skatītāja. :D

Žāūčō said...

cha, tev ar, laikam atnāca baigais paziņojums uz e-pastu, ka jauns sekotājs vai kas tāc :). Uzskrēju tev virsū spaidot uz sava profila atslēgvārdiem un izdomāju pasekot kaut kam dzimtajā valodā un vispār man tie kotakti pēdējā traki slinki palikuši (atskaitot blogus par orientēšanos (yawn)) nu tā kaukā :).

Vanilla said...

hm, feini, feini. ^_^