Thursday, May 14

skaiti līdz trīs

man ir raudulīgs garastāvoklis, ļoti.


bet vispār esmu puslīdz dzīva un laikam viss ir vairāk vai mazāk kārtībā.
lai gan skolā neesmu otro (ar pusi) dienu - man pietrūkst manas meitenes un citi zvēri, tiešām.
manas domāšanas spējas pašlaik līdzinās nullei, tāpat kā vēlme kaut ko darīt.
esmu gulējusi vairāk nekā lāči ziemā vai klasesbiedri vēstures stundās, tagad pat varu teikt, ka gribu atkal no rītiem agri celties.
ārā zied pienenes un citas puķes ar sarežģītiem nosaukumiem, piemēram, tulpes vai tās, kas aug blakus tulpēm, nu jūs redzat, ja nē, tad iegādājaties jaunus okulārus vai arī vienkārši paskatieties ārā pa logu.
tieši šobrīd paskatoties pa logu liekas, ka man ir vajadzīgi okulāri, nē, bet, ka ir augusta beigas un drīz kokiem nobirs lapas. pašlaik manu prātu nodarbina ļoti svarīgi jautājumi, tādi kā - Vai Ziemassvēktu vecītis ir redzējis pienenes? (pieņemot, ka Ziemassvētku vecītis eksistē) pirmajā brīdī škiet, ka nav gan, jo viņš taču dzīvo ziemā. ziemā - tas ir tad, kad ir auksts un ir sniegs,bet nav pieneņu. bet kā jau visās multenēs,degpunktos, kriminālajās ziņās un citos izglītojošos raidījumos tiek rādīts - Ziemassvētku vecītis izvadā dāvanas bērniem visā plašajā pasaulē.
*pazūd elektrība,izslēdzas dators.tas saucās - ziemassvētku vecītis atriebjas vanillai par šādu bloga sākumu*
tātad šī ieraksta rakstīšana tika pārtraukta uz nenosakāmu laiku, lai gan elektrība pēc mazāk kā 1min atkal parādījās. gluži vienkārši es izlemu iet gulēt, nevarēju aizmigt, uztaisīju tēju, apēdu kilogramu šokolādes, izlēmu iet gulēt vēlreiz, nevarēju aizmigt, un tad - izlēmu, ka jāpaskatās kaut kas ļoti svarīgs, bet aizmirsu kas, tāpēc turpinu ierakstu.
tātad Ziemassvētku vecītis ir redzējis pienenes, jo, piemēram, Āfrikā vai Kalifornijā pienenes var ziedēt arī 24.decembrī, bet viņš neizvadā dāvanas pa dienu un naktī pienenes nezied, bet jautājums ir - vai viņš ir redzējis pienenes, nevis vai viņš ir redzējis ziedošas pienenes gaišā dienas laikā. atbilde - pēc sarežģītiem matemātiskiem aprēķiniem un dažādu faktu noskaidrošanas - jā, Ziemassvētku vecītis ir redzējis pienenes.
šodien ar mani notiek dīvainas lietas esmu noklausījusies Tumsas dziesmu - Kad Eģiptē sniegs, neskaitāmas reizes. ciešu no bezdarbības. apsveru iespēju papildināt savu citātu-aforismu-teicienu kladīti ar latviskotiem citātiem-aforismiem-teicieniem, jo tajā turpmāk būs tikai citāti-aforismi-teicieni latviešu valodā, jo mani kaitina tās lapas, kur tie ir sarakstīti cittautu valodās.
Krievijā ir sniegs, tātad tur nav pieneņu. vairs nav.

Sauli jums, jaukumi !
+ Mīļš sveiciens Krishjohnam vārda dienā! ^_^ (man škiet, ka Tu domā, ka es esmu grāmatu nolaupītāja, bet es apsolos, ka kaut kad Tu atgūsi tās atkal savā īpašumā)

2 comments:

Gint said...

King size izmēra paldies par apsveikumu. (priecīgs)

Eh, pirmkārt, es neturu ļaunu.
Otrkārt, ja arī turētu, tad es jau esmu aizmirsis, kur ir Tava ligzdošanas vieta, taka nemaz nevaru būt bīstams.+ Tev tak ir jauna matu krāsa, maskējies laikam :)
Grāmatas jau ir domātas, lai tās lasītu. Es abas esmu izlasījis un visiem šķībajiem galdiem jau ir palikņi:) Ko es ar viņām darītu?

Vanilla said...

(priecīga, ka priecīgs)
laikam nomierināji mani par to grāmatu būšanu.
matu krāsa tik tiešām mainījās maskēšanās nolūkā. :D