Tuesday, May 26

būtiskais nav acīm saredzams

Čau, vasarā! vakardien es biju skeitparkā un progresēju, kritu tikai vienreiz un pamatīgi, bet toties māku kaut cik braukt pa rampām (no vidus) un smuki apgriezties uz tām. bet nevaru saņemties braukt no rampu augšas, jo ir bail krist (es baidos no kritiena jā, jo pārāk sāpīgi).mana šodiena skolā iesākās tā -
x: Tu ļoti labi izskaties

es: Tu jau to vakardien man teici

x: bet šodien arī tā ir

es: paldies

nja. vispār skolā šonedēļ nekas nenotiek. šodien es pat aiz garlaicības gāju skatīties, kas notiek vācu valodas stundā (es mācos krievvalodu). viņiem tur iet garlaicīgāk, bet neko darīt. tad bija kaut kāda stunda un pēc tam es cepinājos saulē, manu dzimumzīmju skaits turpina palielināties.
šodien pēc ilgiem laikiem apmeklēju bibliotēku, lai izvēlētos sev interesantu lasāmvielu (bilžu grāmatas,haha). tas tā. mana šodiena ir tik sasodīti jauka, ka vairāk par gājienu uz bibliotēku vai veikalu nevaru pastāstīt. šodien es neapmeklēju skeitparku, šodien es neskrituļoju, bet gan daudz laika pavadīju ārā. patiesībā man bija iecerēts pavisam garlaicīgs vakars, kurā es lasītu grāmatu un nīktu pie datora, un atpūstos, bet mani plāni kā vienmēr izgāzās.
beigu beigās paildzināju savu mūžu smejoties, pārēdoties, priecājoties par ķitārām, bēdājoties par dziesmām, pazaudējot saulesbrilles.ak, laime! ā, un saņēmu sms ar prieka pilnu tekstu -
''Bled es ta cereju, ka tevi nobrauks ;D''
mana dzīve ir sasodīti forša , vai ne? jā, tāpat kā es pati, haha. tagad es nevaru izlemt par iešanu pārgājienā. iet - neiet - iet - neiet. es negribu, tad būs daudz jāiet, jāguļ teltī un tamlīdzīgi.vasarā uz ko tādu droši vien parakstītos, bet tagad nav vasara, un es labprātāk cepinu ādu saulē vai sagaidu kamēr mani pavizinās ar skūteri, nja.
bez tam mans seriāls ("Sirds uz ledus") nebeidz mani pārsteigt. rītdien mani sagaida priekpilni jautājumi no maniem mīļajiem cilvēkiem, apmēram tādi - ''akdievs, ar ko Tu vakardien gāji ārā?'' , ''akšausmas, ko Tu darīji ārā ar fkfdk?''. neuztrauc.
šonedēļ veikšu savas istabas lielo tīrīšanu un atradīšu daudz jaunas-vecās lietiņas, kuras nebūs kur likt, bet būs žēl izmest un tā nu viņas nolikšu kaut kur, un aizmirsīšu par tām.
šodienas dziesma : Gattis Strike Lisais - Domraksts [jaunais latviešu reps, šaubos, ka atradīsiet un pat ja atradīsiet - ļoti iespējas, ka nepatiks, tāpēc nepūlieties]
p.s tas sms teksts nebija domāts tik nopietni kā izlasījāt
+ lai jums daudz prieka!

4 comments:

Anonymous said...

btw, kā iet ar ceturto mērķi, t.i., ļoti uzlabot atzīmes? :>

Vanilla said...

ļoti labi. otrajā semestrī vidējā atzīme ir 7,26 [īsti nezinu] , bet iepriekšējā bija 6,30. nja ^^

Ilva Bērza said...

Man liekas, ka tuvojoties vasarai ir kļuvis grūtāk rakstīt kaut ko interesantu... Ja Tu izskaitītu, cik Tavā ierakstā pieminēts vārds "garlaicīgi" :D

Bai ze vei, pirmo reizi, kad es mēģināju uzlabot sekmes, es no 5,6 [!!!... man bija DRAUSMĪGAS atzīmes] uzlaboju uz 7,73 ;) Un turpinot šo augšupeju esmu tikusi līdz 8,00.

Lai veicas ar istabas lielo tīrīšanu. :) :D

ā, un par pārgājieniem - man riebjas staigāt, bet zini, cik kolosāli būtu braukt ar plostu.? Pa upi.??? Uh... :)

Vanilla said...

škiet, ka vairāk par 2 reizēm un mazāk par 10. :D
apsveicu! :]
nākošgad turpināšu uzlabot atzīmes un man izdosies, man patīk tā domāt. :>
paldies, veiksme man būs vajadzīga, jo par istabas tīrīšanu biju jau aizmirsusi. :D
nezinu gan, bet pieņemu, ka nesalīdzināmi foršāk, nekā iešana pārgājienā. :))