Friday, May 29

sava patiesība

vasara ir kafijas nedzeršanas laiks! (tas tā - ''čau'' vietā)
šodiena ir pilnīga es neko nedaru, bet tajā pašā laikā sakārtoju istabu un atpūšos diena.
tātad kārtoju istabu, jāatzīst, ka izdevās pat pārāk labi un tagad izskatās, ka te neviens nedzīvo. kļūda. visur ir izmētāti papīri, krūzes, šķīvji un idejas, bet, kad es visu sakārtoju tā ,goda vārds, nebija. es labprāt iemestu ar kaut ko smagu cilvēkiem, kas jūsmo par inna - hot, tas laikam ir vasaras hīts. kaitinošākais, ko esmu dzirdējusi.
pabeigšu zīmējumu (laiks smieklu lēkmei) un tad iespējams jums parādīšu, ahā. zīmēšana nav priekš manis, bet es zīmēju burtiņus (pat nedomājiet, ka burtus raksta, nevis zīmē).
vispār tikko noskatījos draugu video.wmv un sajutos priecīgi, turklāt sapratu, ka drīzumā taisīšu jaunu, jo vecais ir vecs, bez tam tur trūkst susļika. tagad vairs nedusmojos, tātad zīmējumu nepabeigšu, jo es sāku viņu zīmēt skanot latviešu dusmīgajam repam un jūtoties nožēlojami.man ir Lostprophets nelegāli iegūts albums, laba mūzika.
vasara ir sākusies, neticami škiet. laiks nevienu negaida!
Laiks steidzas viss sākas un beidzas
Nekas nestāv uz vietas, ne mēs, ne lietas
Laiks steidzas viss sākas un beidzas
Nekas nestāv uz vietas
/Fool - Laiks/
ir uzradusies kaudze ar jauniem mērķiem, laikam jāsaraksta uz lapas, jo mana zelta zivs atmiņa dažreiz ir nepateicīga.
man ir kāda nopietna doma. pieņemsim, ka pēc nāves cilvēks pārdzimst citā cilvēka ķermenī. bet, ja mirstība pārsniedz dzimstību, tad visiem ķermeņu vienkārši nepietiek un rodas spoki. žēl, ka jūs neticat ne spokiem , ne arī reinkarnācijai. tomēr jāatzīst, ja šī mana doma būtu uzrakstīta plašāk, tad izklausītos visai ticami.
man patīk latviešu jaunais reps, jo var atrast kaut ko tiktiešām labu un ar sakarīgiem vārdiem. kaitina visi tie,kas ir pilnīgākie patrioti, mīl Latviju,atblasta patriotismu, bet tajā pašā laikā saka, ka latviešu mūzika ir stulba un, ka ko tādu neklausās. es neesmu patriote, bet jāatzīst, ka pie mums ir tiešām talantīgi cilvēki.
ziniet,nedodiet man superlīmi. šodien vēlējos kaut ko salīmēt, bet tā vietā salīmēju pirkstus, izgāzu superlīmi uz galda (divreiz), nevarēju notīrīt, salīmēju visu izņemot to, ko vajadzēja.
notiek brīnumi, nenokavēju 22:22, lai gan bija 22:24, nja. feini!
paklausies - Lostprophets - Rooftops.
lai jums veiksme!

7 comments:

sarasaa454 said...

Man liekas, ka mirstība nekad nebūs lielāka par dzimstību. (man liekas)
Par to rūpējas Āfrika un D- Amerika.

Tāpēc vari neuztraukties arī Tavai dvēselei reiz vieta atradīsies karstasinīgā argentīniešu dejotājā.

Gint said...

Ja nemaldos, tad hinduisti tic, ka cilvēks daudz grēkojot un slikti uzvedoties pārdzimst zemākā radībā. Tālab jau mirstība cilvēkiem ir lielāka nekā dzimstība - mēs slikti uzvedamies :)

Vanilla said...

susļik - manuprāt, ir iespējams, ka dzimstība ir mazāka par mirstību, piemēram, slimību epidēmijas, dabas katastrofas, kari (ir gan, piemēram, Irākā :D) tur visur iet bojā daudz cilvēku.

krishjohn - paldies par informāciju. :) tātad mirstība ir lielāka nekā dzimstība,ha.

Tīdžerhaizivs said...

Avsmi, cilvēku uz pasaules katru gadu paliek ar vien vairāk, tas ir faktsTad jau drīzāk jāuztraucas, ka dzims tukši cilvēki, bez dvēseles :-\

Vanilla said...

nu nezinu, varbūt vienkārši visiem pasaules spokiem beidzot būs mājvietas. ;D

charrlotte said...

ouu, tā dziesmiņa man ļoti patika, kad man bija 15 gadi, tajā vasarā.
un es ticu reinkarnācijai, un vasarā dzeru kafiju.

Vanilla said...

feini. :)