Monday, May 4

looking for angels


yo,
es jau 6 stundas skatos 'The wackness', ja jūs domājiet, ka tas ir daudz, tad jūs domājiet nepareizi, ja jūs uzskatat, ka tas ir maz, jūs tāpat domājiet nepareizi.
parasti, lai noskatītos filmu man ir vajadzīgi daži mēneši, lai gan tagad arī nav labāk - 'The Wacnkness' iesāku skatīties martā.
pēdējās dienās savu ādu saulē cepinu vismaz 2h diennaktī, dzimumzīmes aug kā sēnes pēc lietus. vecmāmiņa teica, ka man ir ļoti brūns vēders un sāka smieties. viņa mani publiski apsmej un tad sāk lielīties ar savu iedegumu, kurš noteikti desmitkārt pārspēj manējo. bez jokiem.
škiet, ka esmu par pussimt kilogramiem smagāka, bet tas tāds nieks vien ir salīdzinājumā ar apēsto pārtikas daudzumu. veselīgais dzīvesveids ir no manis atkāpies, veselais saprāts arī.
kultūrvēsturē jāizlasa vien miljons lapaspusītes līdz trešdienai, bet es to varu, jo ko gan citu, lai pa nakti dara? izgulēties var arī vasarā vai ziemassvētkos.
mans dators velkas ātrāk nekā jebkad, škiet, ka kaut kas nav labi ar viņu.
tieši pašlaik klausos one repubilc - apologize bļaurēšanā, bet tikai tāpēc, ka ehr liriskā programma iet sviestā.
patiesībā mans garastāvoklis atkal mani nemīl un tagad es runāju ar kaut ko skaipiņā, kas saucās baiba numur divi (tā, kas nav baibulis) un kristapzzz , man vienkārši neiet.
tagad man jāklausās kā man atzīstās mīlestībā, runā par prjaņikiem, prasa kaut kādai sandrai par hokeju, dzied 'radio skonto', izsaka nepamatotus komplimentus un tamlīdzīgi.
vienkārši neveicas man.
vēl es atklāju, ka mans baltais krekliņš, kas pirms diviem gadiem atradās skapī ir pazudis bez vēsts. tas ir ļoti svarīgi, jo varbūt tas bija mans laimes krekliņš un no tā bija atkarīga visa mana turpmākā dzīvīte.
bez tam ir grūti rakstīt, ja paralēli jārunā. tas tūlīt tiks nokārtots
*piespiež maģisko 'pārtraukt sarunu'*
klausos billiju talentu, skillet,afi,30 sec to mars, akdieniņās! mana playliste ir neiedomājami liela, parasti tajā ir viena dziesma vai arī tajā svilpo vējšs.
dīvainas lietas notiek. prieks. neprieks. es eju sviestāa.
plāni turpmākajai naktij:
  • gaidīt draugos el vē vēstulītes no adkasjdk
  • noskatīties filmu
  • neatbildēt uz zvaniem skaipiņā
  • ēst un atkal noslīcināt salmiņu sulas pakā, un šoreiz arī iespējams to izmakšķerēt
  • turpināt klausīties mūziku un sūdzēties par acu sāpēm
  • skatīties kā samazinās cilvēku skaits, kas ir onlainā
  • izlemt lasīt kultūrvēstures grāmatu
  • iespējams,izpildīt mājasdarbus
  • kalt plānus kā nomest pussimts kilogramus
  • skatīties un saglabāt smukas bildītes datorā
  • noskatīties kādu neinteresantu video
  • iet gulēt
par hokeju - Latvija zaudēja Krievijai (tad nu gan brīnumi). es ļoti dusmojos, kad vakardien mūsu mīļie tautieši izteica nepatiku un naidu, un visādu tamlīdzīgu nicinājumu pret krieviem. man nav iedzimts naids pret krievu tautu, krievu valodu, lai gan no valodas saprotu tikpat daudz kā vecmāmiņa no fotošopa. es dusmojos, kad latvieši nicina krievus. tiktiešām. un, ja ir iespējams izsaku savas domas, kas aizstāv krievus. jā, varbūt neesmu saskārusies ar tiem īstajiem krieviem, kuru dēļ maniem uzskatiem būtu jāmainās, lai gan no dažiem eksemplāriem nevar spriest par visu tautu. vienīgi esmu pret krieviem, kas dzīvo Latvijā un uzskata, ka viņiem nav jāzin latviešu valoda.
***

I remember when
We used to laugh
About nothing at all
It was better than going mad
From trying to solve all the problems we're going through
Forget 'em all
/Skillet - Those Nights/





lai jums veicas zaičiki! :>
daudz vasaras jums.

No comments: