Sunday, May 24

taurenis

sākšu ar to, ka man vienkārši nav lemts redzēt saullēktus. tiktiešām, lai gan modinātāju uzlieku uz 4:49 es to nedzirdu un guļu tālāk. piemēram, vakardien es pamodos 15:47, bet modinātājs bija uz 4:50, skaisti, vai ne? lai nu kā rītdien saulīte leks 4:51 un mans modinātājs atkal nedzirdāmi zvanīs ap to laiku.
šodiena bija visai aktīva, jo es gan braucu ar riteni, gan mocījos ar skrituļslidām, gan vakarā skrēju.
pie tam ar kājām veicu lielāku attālumu, nekā parasti līdz ledusskapim. man šķiet, ka tas sāk palikt biedējoši. runājot par biedējošām lietām - es redzēju čūsku - tiešām, un kritu histērijā, bija neiedomājami bail,tāpēc kliedzu ''čūska aizksrēja'' un man no tiesas neticēja, un pārjautāja ''aizskrēja?'' (ahh, jā, ziniet trenējās pusmaratonam).viņa aizrāpoja un izskatījās cik vien biedējoši iespējams, škiet, ka es izskatījos biedējošāk spriežot pēc viņas sejas izteiksmes. (nja, es redzēju tikai asti vairāku kilometru garumā)
[21:45:59]: ka gaja skeitparka
[21:46:02] : ?

[21:46:48] es: akmansdievs, nejautā . nē, nu cilvēki tur ir forši, visu laiku pamācija, atbalstīja un tā, tātad nepazīstami cilvēki arī ir labi. hmm, vispār šausmīgi, lidoju no rampām, sasitos, kritu pret asfaltu, bet nepadošos un iešu atkal, un iemācīšos

[21:46:55] es: tagad sāp mugura, astes kauls un roka

patiesībā stāvēju uz rampas 17min un klausījos visādas pamācības un ne tikai,un mēģināju saņemties, jo kaut kā jau ir jāiemācās lēkāt pa tām konstrukcijām.tas viss bija pavisam neveiksmīgi, bet cēlos un atkal kritu, un atkal cēlos.jāatzīst, ka katrs nākošais kritiens ir sāpīgāks. bet es nepadošos. (es+skrituļslidas=katastrofa, pagaidām)
Baidoties krist, mēs pārstājam augt. Baidoties raudāt mēs pārstājam smieties. [P.Koelju]
vasara būs pēc 7 dienām. 60% prieks, 40% neprieks. es esmu priecīga. dīvaini, bet laikam vasaras tuvošanās padara visu pozitīvāku.
manas acis ir hameleoni, maina krāsu, tiešām un tam nav nekāda sakara ar apgaismojumu. neviens nespēj noteikt manu acu krāsu. dažreiz zilas, dažreiz zaļas, dažreiz ar kaut ko dzeltenu. dīvaini.
''Acs varavīksnene vienā no saviem dziļākajiem slāņiem satur īpašas šūnas, kas satur melanīna pigmentu, kas arī rada acs nokrāsu. Visi cilvēki piedzimst ar gaišām acīm. Galīgā acu krāsa formējas 2-3 gadu vecumā. Jo vairāk šo īpašo šūnu varavīksnenē, jo acis ir tumšākas.''
nja, laikam šis process man ir nedaudz iekavējies.

sveika, charlotte, lai tev daudz visādu brīnumu un taureņu!
sveiks, Mēmais Reini, lai tev daudz prieka un saules!
+ lai jums visiem galīgi forša vasara ! ^_^

2 comments:

charrlotte said...

čau, vanilla. tu mani pieminēji savā blograkstā.
paldies.

jā, bet zini, skrituļslidas ir nāvējošas, es tikai vienreiz esmu uz tām savā mūžā kāpusi un tajā pašā reizē salauzu rociņu. kreiso.

Vanilla said...

nav par ko. ^_^

tagad Tu mani sabiedēji, bet tomēr ceru, ka ar mani nekas tāds neatgadīsies. :)