Wednesday, May 20

vīnogas



man ir tieši 58 minūtes laika un pa tv3 iet ''noziegumam pa pēdām 9'' , man ir nepatika pret to raidījumu (radījumu). tāpēc es dzeru tēju no BBC krūzītes un gremoju šokolādītes, kuras ir no aizpagājušā gadsimta (lieldienām). pēc 40 min būs jāveic labratorijas darbs fizikā, es nezinu par ko,pieņemu, ka klasesbiedrs ir tik gudrs, ka saprot to, ka es nesaprotu tos darbus pēc maniem ''es nesaprotu, ejam prom'' vai arī ''es gribu ēst,taisam to darbu piektdien''. pašlaik ir divas sporta stundas, kuras es neapgrūtinu ar savu klātbūtni, bet toties es morāli atbalstu savus klasesbiedrus un uzņemu daudz liekas kalorijas, tas man padodas, nenoliegsim. turklāt man ir ārsta zīme un man ir tiesības atrasties,nujā, atrasties kaut kur.
angļu valodā man gāja labi, es jau teicu, ka tā būs.
par matiem. visi izteica komplimentus, nepazīstami cilvēki nāca klāt un teica ''baigi labi izskatas,nokrāsoji?''blablabla, cik neinteresanti. bez tam atšķiriba ir gandrīz nemanāma.
Ja pasaule ar tevi nevar samierināties, samierinies ar pasauli. /Tadžiku sakāmvārds./
muļķības. ja pasaule ar mani nevar samierināties, tad pati vainīga, bet, ja es nevaru samierināties ar pasauli, tad es to mēģinu padarīt sev pieņemamu un tādu ar , kuru nav jāsamierinās.
es klausos Dima Bilana jauno albumu jau kādu trešo dienu, jā, man patīk.mana mūzikas gaume vienkārši ir apbrīnojama (tātad aprīnojiet!). es pat teiktu, ka viņa dziedājumā var saprast vārdus (dažus) un vispār dziesmām ir kāda dziļāka jēga, laikam jau viņš pats tās neraksta.
pietiek ēst, jāiet ēst. tagad ēdiena ir tik daudz un laika tik maz, ka iespējams nokavēšu labratorijas darbu, feini, vismaz labratorija izdzīvos. neko darīt, nevar jau visu laiku grauzt salātlapas un dzīvot no ūdens.
ā, eirovīzija. man patika norvēģis un es zināju, ka viņš uzvarēs, ahā. mūsu tautietis Busulis, man negāja pie sirds un domāju ''kurš idiots par viņu balsos?'' , acīmredzot, idiotu skaits tik tiešām samazinās un neviens nebalsoja. es nesaku, ka viņš bļaurēja slikti, katram savs. galu galā par gaumi nestrīdās par to kaujās.eirovīzija man sāk likties visai garlaicīga padarīšana, bet nākošgad tāpat skatīšos, jo katru gadu vajg kādu muļķi par ko fanot, neko darīt.
ir vairākas iespējas - 1. es ēdu ātri, 2.laiks velkas lēnāk, nekā parasti, 3. dīvainas lietas notiek - bet es paspēšu uz fiziku.
ā, pavisam neaizmirsu -
čau, ilārij!
lai tev daudz šokolādes un laimes! :>
+ veiksmi visiem! ;*

5 comments:

ILĀRIJS said...

Ilārijam jau labāk riekstus, ne šokolādi!!! ;)

Vanilla said...

ņemšu vērā. ^_^

Gint said...

Bet ko Ilārijs sak par šokolādi ar riekstiem, tiem lazdu lielajiem?

ILĀRIJS said...

To mēs ar cilvēkiem sadalām :)

ILĀRIJS said...

Kaut gan, varu ēst pat gliemežus, ja vajag, kā var redzēt -

http://ilaarijs.blogspot.com/2009/05/ikvakara-gliemezu-rituals-marakesa.html