Sunday, May 10

runaway

es redzu gaismu.
vienkārši tikko ieskrūvēja spuldzīti, jo es pati esmu pārāk dumja, lai ko tādu izdarītu, bez tam noteikti dabūtu pa pirkstiem ar elektrību vai arī viss izdotos lieliski un tad es šeit varētu teikt ''čau, mīlīši! es esmu sasodīti forša, jo ieskrūvēju spuldzīti''.mēs visi zinām, kurš no abiem variantiem škiet patiesāks, protams, ka otrais, ha.
21:05 pa pervij baltiskij kanal rādīs Eirovīzijas atklāšanu un iespējams to vadīs Dimačka. PRIEKS UN LAIME. es zinu, ka jūs esiet tādā pašā sajūsmā kā es un nevariet vien sagaidīt, kad varēsiet spiegt un kliegt ieraugot Bilanu.
ja sportā skrienot krosu es varēšu izmantot savu superforšo, pārnēsājamo kasešu atskaņotāju (lasīt:mp3 plejierīti), tad es noteikti noskriešu vismaz pirmspēdējā, jo mana spēka dziesma liek man velties uz priekšu ātrāk. es draudzējos ar sportu, esmu patīkami pārsteigta par sevi.
[19:49:23] sunshine: caw avsmi.ka skrejas?
[19:49:55] es: labi'ņi

[19:50:00] es: gandrīz atstiepu pekas
[19:50:13] sunshine: ah,tad jau nav gan ipashi labi :D
bet vismaz es nepadodos, nepastājos pusceļā, neatsakos no skriešanas, tas laikam ir galvenais. :>
škiet, ka ar manu veselību kaut kas nav īsti labi, bet es pilnīgi droši varu apgalvot, ka man nav, ne depresija, ne arī gastrīts.
šodien atklāju ''the chill radio'' pārāk priecīgi,uzmundrinoši,škebinoša mūzika, bet kad gribas pavingrot vai ir labs garastāvoklis, tad der gluži labi.
šodien ir postsecreti, katru svētdienu ir - http://postsecret.blogspot.com/
es negribu pilnīgi nekādu sabiedrību.



I wanna run away
Never say goodbye
I wanna know the truth
Instead of wondering why
I wanna know the answers
No more lies
I wanna shut the door
And open up my mind
/Linkin Park - Runaway/

veiksmi jums!

No comments: