Saturday, May 16

jēga un nozīme

šodiena ir tik ļoti interesanta, ka es klausos tādas dziesmas kā
i am cow vai who let the cows out. mans mīļākais dzīvnieks ir govs, bez jokiem.
papildināju savu mūziku mapīti ar Sergeja Zvereva dziesmu un vēl kaut ko krievisku, lai gan šās dziesmas noteikti klausīšos galīga izmisuma gadījumā (tagad?). man no tiesas sāk iepatikties krievu mūzika (tagad jūs ar manīm nedraudzēsieties? ;(( ), man pat ir Sofijas Rotaru dziesma (!!!!11111 ). Sofija Rotaru - mammas mīļākā dziedātāja un tāpēc es viņu vienmēr apsmēju, bet tagad, akdieniņās (!!!!111). vēl es nevaru saprast kāpēc visiem patīk 5`nizza, klausoties pirmās 4x viņus domāju, ka bezjēdzīgākas mūzikas nav, bet tagad domas mainās.
nesaprotu, kas notiek ar manu mūzikas bezgaumi. ja man sāks iepatikties remixi, nošaujiet mani!
ko es tagad daru?
klausos Alejandro Fernández`u, skat, skat - Alejandro Fernández - Canta Corazón - uzlabo un padara vasarīgāku garastāvokli. feini! un tagad es viņā ne tikai klausos, bet arī smejos, smieklīgs, hahaah, pārspēj pat govju dziesmas.
es nezinu pa kuru laiku sakārtoju galdu, bet tagad es skatos un viss ir TIK kārtīgs, akdieniņās,ka pat var gulēt uz galda un teikt ''es esmu dzenis'' neuztraucoties, ka ieduršos šķērēs vai saplēsīšu savu foršo-punķu-lavas-vecpuišu lampu.
šodien ir eirovīzija un DIMA BILANS parādīsies, tas nozīmē, ka jāskatās, nav citu domu. bez tam mans norvēģis uzvarēs, bet ja neuzvarēs, tad es šo teikumu izlabošu un ''mans norvēģis'' vietā ielikšu tās valsts pārstāvi, kurš uzvarēs. tas nozīmē, ka man būs taisnība jebkurā gadījumā.
zīles aug kokos, tas jums ir jāzin, lai neuzdotu muļķīgus jautājumus un nesniegtu optimālas atbildes.
ziniet, šodien es iegāju savā adreses.txt dokumentā un dažas adreses sakopēju tur, lai nepazūd, bez tam mozillas bookmarkos viņas aizņēma pārāk daudz vietas, mūziku arī paretināju, uznāca pavasara tīrīšana jau 4525435 reizi (kas par daudz, tas par skādi). es zinu, ka jums tiešām interesē kad es dzēšu mūziku un kad eju kurā mapītē,un kādu iesmeslu vadīta.
otrdien pie friziera, 16:00, atgādiniet. jej, tas nozīmē, ka es varu divas stundas un piecpadsmit minūtes domāt, pārdomāt un beigu beigās neizlemt kādus matus gribu.otrdien es nevaru iet pie friziera, jo jāapciemo ekonomikas skolotājs viņa darba vietā un jāuzraksta (jānoraksta) kontroldarbs. kontroldarbs vai frizieris, frizieris vai kontroldarbs, tāds ir jautājums.
jautājumu daudz atbilžu vēl vairāk. tā lūk. (:


lai jums prieks, saulstariņi! ^_^

No comments: