Saturday, May 9

dexter laboratory

man nepatīk bezdarbība. iespējams tas ir viens no iemesliem kāpēc es dažreiz negribu vasaru.
es no rīta pamodos pulksteņos 8:04, nebija ko darīt, aizgāju gulēt, pamodos 10:02, nebija ko darīt, aizgāju gulēt pamodos 11:05, paskatījos kalendārā, šodien ir 9.MAIJS, tas ir datums, kad oriflame 6. katalogam pēdējā diena, kurā var veikt pasūtījumu, bet es esmu galīgi slinka konsultante un vispār nesaprotu kāpēc man ar tādām muļķībām jānodarbojas, vismaz vecmāmiņa priecājas par lētiem roku krēmiem, un tamlīdzīgiem mēsliem.
man ir daudz, daudz jauni attēliņi, tieši 108, bet kurš gan skaita. tas nozīmē, ka pietiks vismaz 70 bloga ierakstiem, ja pieņem iespēju, ka kādā no saviem murgojumiem ielikšu vairāk par vienu.
man ir vēl tieši 27 minūtes brīva laika, tāpēc turpināšu jums stāstīt par savu foršo dzīvīti.
starp to laiku kamēr gulēju vai centos izdomāt kāpēc eju tik agri gulēt un tā rezultātā 8:04 no rīta nenāk miegs, man kāds zvanīja
es: čau
x: čau, tavu kaķi sit

es: kur?

x: ārā

es: kas viņu sit?
x: kaut kāds cits kaķis viņu piekauj, pie tavas mājas
es: paldies, ka pateici, čau
un tad tā vietā, lai ar mierīgu sirdi gulētu tālāk es piecēlos un aizlāčoju līdz virtuvei, lai pateiktu, ka kaķis tiek piekauts. tad gāja viņu glābt, vispār škiet, ka viņu nevarētu piekaut pat Bergmanis, jo viņš ir visbriesmīgākais un ļaunākais kaķis kāds vien var būt,bet toties skaists, ārējais izskats var būt maldinošs.
kāds saimnieks, tāds suns. tieši tā! par kaķiem neko tādu nesaka un nav jau brīnums. suns ir cilvēka labākais draugs. tā arī ir, mans suns ir vienīgais,kas vienmēr priecājas mani redzēt.
tikko zvanīja klasesbiedrene un solījās tūlīt ienākt, es teicu, ka man nav laika, jo es tūlīt prom,bet kurš gan manī klausās. vispār kā gan es izskatos? vinnija pūka džemperis, mati kaut kādā samudžinātā astē, fonā skan latviešu radio, tas vēl nav tas trakākais, jo dažreiz pamostoties es redzu, ka kāds stāv pie manas gultas un saka ''man jau teica, ka tu vēl guli'', pazvaniet pirms nāciet ciemos, paldies. bet labi, ka es bez jebkādiem sirdsapziņas pārmetumiem varu atļauties izskatīties slikti,dažreiz.
*skrienu pārģērbties,pakrītu, saplēšu vāzi, atdaudzu roku*
patiesībā vienkārši aizgāju ēst. škiet, ka jums ir nāvīgi interesanti lasīt šo visu, tāpēc nekas cits neatliek kā vien turpināt. novērošanas kameras ap māju vēsta to, ka neviens nav tuvumā, tas nozīmē, klasesbiedrene ir iekritusi kaut kādā grāvī. ā, nē, ir jau klāt. bye

turpinājums plkst. 22:40
turpinājuma nebūs.

lai jums vienmēr forša rītdiena!

No comments: