Monday, May 11

tenisčības

jādomā pozitīvi,
mēs visi agrāk vai vēlāk mirsim. akdieniņās, POZITĪVI.
es jūtos slikti. patiesībā mani ļoti uztrauc šitais viss, jo ja nu tiešām ir kaut kas nopietns. ārstu apmeklēšu, ja nepaliks labāk, jo gluži vienkārši nav laika. un vajadzības gadījumā šomēnes nevarētu kļūt par slimnīcas iemītnieci, jo vienkārši ir svarīgākas lietas.šis blogs jau pārvēršas par
*čau, te vanilla, es pažēlošos par dzīvi!*

lai nu kā, mana vasara jau sāk rādīties košākās krāsās, jo 2-3.jūnijs jau ir aizņemts, atlikušajā vasarā varēšu vienkārši gulēt vai ganīt jāņtārpiņus Igaunijā.
labāk pastāstīšu kā man šodien gāja. no rīta kaimiņš vairāk mani nebiedē ar kaujas saucieniem, bet gan vienkārši ar visu savu deviņvīru spēku tur ciet manas mājas durvis, lai es netieku ārā un beigu beigās ar laimīgu sejas izteiksmi atver durvis. tad mēs veicam tālo ceļu uz skolu salīdzinot, kuram lielāki muskuļi un tamlīdzīgi.
vispār šodien man bija ļoti, ļoti pacilāts garastāvoklis. ļoti. likās, ka esmu saelpojusies N2O, daudz.
tagad es visu savu prātiņu nodarbinu citām lietām, nevis ar gatavošanos matemātikas kontroldarbam, pilnīgi aizmirstot par to, ka iespējams jutīšos pavisam slikti un nekas neizdosies. nē, viss būs labi.
manas atzīmes mani patīkami pārsteidz, pat fizikā. prieciņš.
un vēl kas - esmu izlēmusi, ka iešu apcirpt matus, jau šonedēļ. savādāk galva pārāk smaga.
:]
veiksmiveiksmi.
+ pavisam publisks sveiciens jaunajai sekotājai -
čau, Santa, lai Tev forša vasara.

EDIT:
es tā nevaru, mans bloga ieraksts izskatās pārāk īss, es jūs pārāk maz apgrūtinu, vai ne? tikko lācene uzrakstīja.
[19:14:50] Lācene: neguli apzags :D
[19:15:00] Lācene: nezodz apzags :D:D:D

viņa man māca kā pareizi jādzīvo, lai gan šodien bija sašutumā un sauca mani par vazanķi, bet es viņu tāpat mīlu. mani dažreiz māc nemierpilnas bažas un es viņai traucēju naktsmieru, bet viss piederas pie lietas.

kādam
ir tenisčības.

viss.
bye ;*


No comments: