Tuesday, May 19

laika apstāklis

čau, sauļuki.
(akdieniņās - sauļuki, cik stulbs vārds, nē tas nenozīmē, ka jūs esiet stulbi)
es biju pie friziera, vispār frizieri kā suga man nepatīk, ir bijušas dažādas traumas. viss sākās ar to, ka es uzskatīju, ka ir jāizmēģina kaut kas jauns un citi teica, ka tā friziere ir zelts. tāpēc es atteicos no savas frizierītes, lai dotos pie citas, KĻŪDA. 1/2 matu ir neglīti, lai gan baigās atšķirības nav, parasti neglīti bija visi, progress, regress, tie procesi ir vērojami manā parūkā. vismaz galva ir vieglāka, griezums 1/2 matos tomēr ir smuks. dzīve iet uz priekšu, mati ataugs, JĀ, es sevi mierinu. bez tam man jebkurs matu griezums izskatītos apburoši, hahaha,jā.
tagad es mokos ar eseju, kura patiesībā ir jau uzrakstīta, bet man viņa rītdien, angliešu valodā būs jāstāsta klases priekšā, man ies labi, es zinu (lasīt:ceru). mana garadarba nosaukums ir ''can money buy happiness?'', mana atbilde ir - nē, un tas arī viss.
ā, vēl manā draugiem.lv albumā bez manas ziņas ielika neglītas bildītes, es tur izskatos pēc kartupeļa pilsdrupās,es smuki ripotu lejā.
Diāna (es zinu, ka tu mani dzirdi) Tu rīkojies nekrietni, jo neatbildēji uz manas vecmāmiņas raižpilnajiem jautājumiem, šis ir atgādinājums.
literatūras skolotāja ir bezgala forša, jo viņa mums visiem klasē priekšā lasa ''Mazo Princi'', nu tas tikai tāpēc, ka mani klasesbiedri nav apguvuši lasītprasmi un es esmu vienīgā, kas to grāmatu ir izlasījusi. divreiz. vispār dažreiz man škiet, ka es arī esmu vienīgā, kas zina kā izskatās tāda mistiska lieta kā grāmata.

esmu pilna pozitīvisma. haha, nē.

veiksmi!

3 comments:

Tīdžerhaizivs said...

Izņemot dažus (kadus 3 noteikti) cilvēkus, man šķiet, ka mūsu godājamie klasesbiedri māk dizgan labi lasīt, Avsmi!

Un par mistiskajām grāmatām, agrāk es viņas nez kapēc redzēju vairāk, tagad tikai pa kādai, bet tātad labai =P

Vanilla said...

Sunshine,agrāk Tu biji ragana, tāpēc mistiskās lietas visur rēgojās.(nebūt ar nav jāsaprot ļauni, zin kā visas tās ''Amuleta'' padarīšanas & tml)
nu nezinu, nezinu, strīdīgs jautājums.

Anonymous said...

Es tikai tagad izlasīju <_<