Friday, May 1

vai Tev ir silti?


diagnoze: laika izjūtas trūkums, miega bads,bezgalīgs slinkums.
sekas: ietekmē bloga rakstīšanas prasmes, vārda 'jā' aizstāšana ar 'nē'.
kas ar mani notiek?
  • Kopš 22.aprīļa brūni mati, kas gan no blondajiem atšķiras ļoti,ĻOTI. Ir daudz labāk.
  • Enrique Iglesias koncerts, sīkāk sunshines blogā - skat,skat. Viņas apraksts pilnībā sakrīt ar manām domām.
tām, un šis bloga izskats ir tikai pagaidām, nepievērsiet uzmanību.

+ drīzumā ir gaidāms krieti garāks ieraksts. ;>
šis tā, lai jūs zinātu, ka neesmu kritusi galīgā izmisumā, un tā ietekmē nesēžu ar saldējuma kasti pie seriāliem un neraudu. (ah, bet par seriāliem un raudāšanu taisnība, jau taisnība, kšs)

lai jums laime, jaukumi! ^_^
+ bizbizmārīgs sveiciens bizbizmārītei! :))

6 comments:

Gint said...

Kāpēc tad izdomāji tapt par brūnaļu? Lai pieskaņotos Enrique? (angel)

Vanilla said...

tāpēc, ka sagribējās pārmaiņas. :>
man labpatīk domāt, ka enrike pieskaņojas man. :D

Ilva Bērza said...

Paldies, Saulīt, par sveicienu, bet es tiešām esmu noilgojusies pēc Taviem ierakstiem. :D
Hey, runājot par jauniem bloga izskatiem - iečekoji manu pilnībā jauno blogu.? (devil) Es veselu dienu mocījos ar tiem HTML tekstiem (pēc tam man nobruka pirmais izskats) un tad mocījos vel 3h. :D Viss. Vairs nekad neapņemšos darīt kaut ko TĀ... he he. Tas lai paliek džeku ziņa - čakarēt HTML kodus.

Pavasarī laikam mēs visas sākam kaut ko darīt ar matiem. Tas ir TIK forši.! :p Pārmaiņas vienmēr nāk par labu, vai ne.?

Pavasarīgs sveiciens.!
/piparkūka/

Vanilla said...

es jau domāju, kur mana Piparkūka palikusi, bet re kā - bizbizmārīte tagad esi. :) bloga izskats es teiku visai iespaidīgs, ka pat pabrīnījos kā ko tādu var dabūt gatavu,malace Tu esi.
HTML kodi ir kaut kas šausmīgs, cik nu atceros no tiem laikem, kad forumus taisīju.
jā, pārmaiņas vienmēr ir vajadzīgas. :]
Divkāršs sveiciens atpakaļ! ^^

Ilva Bērza said...

:) Tavi brūnie mati ir vienkārši kolosāli.! (inlove)

Tikai vasarā būs bik' karsti. ;)

Vanilla said...

milzīgs paldies. ^_^
par vasaru, nu jā. :]