Thursday, May 21

bezmaksas virsraksts

nja, šodien bija pēdējais zvans. manas kājas gandrīz nomira, jo es tās mocīju ar augstpapēžu kurpēm (papēdis 10cm, es to daru zināmu tāpēc, lai jūs saprastu,cik man grūti gāja), bez tam ne tikai pēdējā zvana laikā, bet arī staigājot pa visiem būvmateriālu veikaliem kādi vien atrodami rajonā, kājas tika traumētas ar tiem moku rīkiem. bet dzīve ir skaista, tiešām, tiešām tiešām. man nāk miegs, no tiesas, nāk miegs, bet nezinu, ko lai dara šādā gadījumā.
skeitparkā rampas bija slapjas, tātad es tur neparādijos.
ā, un ceriņi zied, tas ir feini, bez tam es atradu laimīti, bet aizmirsu ievēlēties. ievēlēšanās vienmēr sagādā grūtības, jo nekad nevaru izlemt, ko tieši vēlēties. pulksteņos 22:22 neesmu neko ievēlējusies jau kādu mēnesi, tas tāpēc ,ka nepamanu šo maģisko ciparu kombināciju. šodien man neizdevās glābt savas zelta kāzas, bet 50 gadi šur vai tur, nekas svarīgs. nu, ko laikam esmu vecāka nekā jums sākotnēji likās.kārtējo reizi pārliecinājos, ka ģitāra ir tas, ko gribu. ahh, ģitāra. ^___^ nja, vispār šodien cietu no daudz liekas uzmanības, neforši, ja kāds ar aizpīpētām 4 cigaretēm paiet garām un pasaka kaut ko iepriecinošu, nu ko,tad tas nav nemaz iepriecinoši. mana bezloģika. :>
pašlaik klausos HIM (piparkūka, kas sen vairs nav pirparkūka vainīga, jo savā blogā ielikusi viņu dziesmu/video sauciet kā gribat). pašlaik škiet, ka nav nekā ideālāka par -HIM - The Funeral Of Hearts (Acoustic Version) - ahā, akustiskā versija. lai gan manis pievienotajā linkā nav tik smuka versija kāda ir man.skaisti, pavisam. ahh ^_^
šodien lija lietus, man saplīsa lietussargs. man patīk lietus, vasaras lietus, ahh ^_^ līdz vasarai vairs nav tālu - 49% prieks, 51% neprieks.
ā, un sunshine uzvedās pavisam ne tā kā vajadzētu uzvesties kādam, ko dēvēju par tik tiešām labu draugu, nja. bēdīgi. neko darīt, ja nu vienīgi nekontaktēties, pārcelties uz āziju un audzēt aitas, bet man škiet, ka tas nebūtu interesanti, jo aitas ir muļķīgi dzīvnieki, bez tam, kuram gan āzijā vajg aitas vilnu? škiet, ka viņiem tur nav auksti, lai gan nekad ne par ko nevar būt īsti pārliecināts.
taisnība, taisnībiņa. šokolāde ir kaut kas labs, bet mana pesimistiskā puse saka, ka tikai liekas kalorijas. es rītdien celšos agri, lai redzētu saulrietu, jo bieži vien ejot gulēt vēlu un ceļoties ap pusdienlaiku liekas, ka esmu kaut ko nokavējusi, nogulējusi pus dienu, tāpēc rītdien celšos, lai redzētu kā uzlec saulīte, bet ja būs mākoņains/lietains/bezsaulains es dusmošos, bet ne ilgāk par 15min, jo nemāku ilgi dusmoties, neko darīt.
p.s bloga banerī es izskatos pēc zivs, es negribu būt zivs.

lai jums daudz saulainu dienu un skaistu saullēktu! ^_^

4 comments:

Tīdžerhaizivs said...

Avsmi, tas nav godīgi - Ja tev kaut kas patīk, tu drīksti izrādīt sajūsmu, bet, ja man kaut kas nepatīk, kas patīk visiem pārējiem, es nedrīkstu izrādīt nepatiku?

Vanilla said...

neiet runa par pēdējo zvanu, bet gan par Tavu 'jauko' attieksmi vakarvakarā.

Tīdžerhaizivs said...

Domāju, ka pazīsti mani labāk un esi jau sapratusi, ka es par draugiem tā nedomāju >:(

Vanilla said...

nja, bet dažreiz nevar saprast, ko Tu īsti domā un cik nopietni. :(