Friday, April 17

burka

love me or hate me, i'm still gonna shine


šodiena.
no rīta pamodos ar modinātāja zvanu un nepiecēlos, tādejādi bez jebkādiem sirdsapziņas pārmetumiem neapmeklējot pirmo stundu. kam gan vajadzīga informātika? tad pulksteņos 8:15 piecēlos, pieēdos, sataisījos un devos uz skolu, bez jakas, ha! jo,redziet,spīdēja saulīte un vispār laiks bija bezgala jauks. nezinu, cik ilgi gāju, bet škiet, ka savu rekordu nepārspēju, kādu dienu atklāju, ka ejot visai ātrā solī līdz skolai spēju aizlāčot 6 minūtēs, akdieniņās.
ziniet, es domāju, ka rakstīšu sīku šodienas aprakstu, bet nē, man slinkums.
šajā nedēļā man ir neiedomājami labs garastāvoklis. man ir pielipuši kaut kādi tizli smiekli, kuri ir smieklīgi, akdieniņās, smieklīgi smiekli, cik gudra gan es esmu?
lācene ir forša un mēs smejamies par burkām, iesaistot burku biznesā arī citas personas. neiedomājami stulbi. matemātikas kontroldarbu uzrakstīju visai labi, ņemot vērā to, ka vakardien veltīju niecīgu laika daudzumu, lai paskatītos uz matemātikas grāmatu.
dienas beigās (plkst ~13:00) manu roku rotāja skaists uzraksts GEŅA un akšaumīgisliktā, un pavisamneforšā bioloģija man sāk iepatikties, brīnumi.
labi, pietiks par mani. man ir lavas lampa(vecpuišu) tā ir tāda lampveidīga konstrukcija,kura dažreiz spīd un tur iekšā peld kaut kas puņķveidīgs. es priecājos, man patīk tās lampas. ā, es šodien skrēju vairāk nekā parasti, lai gan šogad pirmo reizi,tātad jebkas ir vairāk kā parasti, bet galu galā skrēju un nepiekusu, jo man ir jaunais Lady Gaga albums,es nezinu, kas ar mani notiek, bet tās viņas dziesmas, manuprāt, ir vispiemērotākās skriešanai/vingrošanai, ja vien neieklausās vārdos, jo ieklausoties ir liela iespējamība nomirt no smieklu lēkmes, bet to jau mēs negribam, vai ne?
vispār mana mūzikas izvēle ir stipri mainījusies, jo esmu pametusi novārtā visu depresīvo,skumjo,lirisko,trako,metālisko mūziku un klausos perisas hiltones cienīgu bļaurēšanu, labais garastāvoklis liek par sevi manīt.
es biju uz grāmatnīcu, lai iegādātos kaut ko ļoti svarīgu - pildspalvu, nejau parastu, bet gan tādu, kas ir piemērota manai aforismu kladītei.
[18:17:00] es: neko, rakstu kkādus aforismus , aforismu kladītē
[18:17:19] *A: aforismus, aforisma kladītē ?
[18:18:32] es: jā, man ir aforismu-teicienu-citātu kladīte, kur visus aforismus,citātus,teicienus rakstu ar vienu pildspalvu lai visi aforismi,citāti,teicieni būtu smuki vienā fontā, bet tā pildspalva ar kuru rakstu aforismus, citātus , teicienus aforismu-teicienu-citātu kladītē beidzās un tā nu es gāju uz grāmatu veikalu
nu,re, tas nu būtu noskaidrots.
šodien škiet, ka visiem uz vakaru paliek slikti un tas arī ietekmē manu garastāvokli padarot to par dažām desmitdaļām sliktāku. nu, kas ar jums cilvēki?
lai jums bezgala daudz prieka!
+ publiski sveicieni sanšainam, susļikam,dinozaurčikam,pekai,lācenei,
visiem jaukumiem (sekotājiem) - piparkūcēnam, krishjohnam, zanītei,kepkei,martai,bumbierim, un visiem, kas lasa šito. ^_~
jums +20% prieka bonusā!

4 comments:

Gint said...

Es arī pierakstu visādus smukus, jaukus un tēlainus izteicienus iz dzīves un grāmatām vienā burtnīcā. Jau pāri 100 labumiem sakrājušies (priecīgs). Rakstu gan ar visu ko, kas pagadās pa rokai.
Un es šodien es ar skrēju, bet tevi neredzēju ;/
10% prieka atdodu atpakaļ, lai nepaliktu resns aiz prieka =)

Vanilla said...

man gan to izteicienu ir krietni vairāk par 100. :]
dīvaini gan, ka neredzēji.
no prieka nevar palikt resns, atdodu vēlreiz atpakaļ 10% vietā 15%.
^_^

Tīdžerhaizivs said...

Vanill, burku bizness nav stulbi, bet gan neiedomājami ienesīgi&oriģināli ^^

es pat izdomāju mūsu reklāmas saukli-
"Geji burciņās visās varavīksnes krāsas, pērkot divus uzreiz bonusā saņem arī četrus burkānus!"Un paldiesi par laimīti, noderēs :3

Vanilla said...

akdieniņās, trakais kāmītis. sasmīdināji. :D