Saturday, April 11

man negaršo marcipāns

uz galda stāv lielā fazer šokolāde, bet man nav ne mazākās vēlmes to apēst. nu, kas ar mani notiek? pasaule iet uz galu.
ziniet, es sen, precīzāk 5.aprīlī redzēju DZELTENU taureni. tas nozīmē, ka man būs dzeltena,forša,saulaina,gaiša,jauka,skaista vasara, jej. tagad droši varat man paziņot kādā krāsā bija pirmais lidonis (nu taurenis, nevis vārna), kuru jūs redzējāt.
ā un šeit ir vasaras skaitītājs, tikai 50 dienas līdz vasarai, škiet, ka daudz par maz, jā, es tā tiktiešām domāju, tātad es neizrādu nekādu prieku vai sajūsmu par vasaras tik drīzo tuvošanos. nu, kas ar mani notiek? pasaule iet uz galu.
es dzeru tēju ar salmiņu no 0.5kg krūzes,nenormāli,un klausos 30 Seconds To Mars jaunāko albumu,kurš ir 2 gadus vecs, man patīk, nu galvenokārt jau pats Džareds Leto, bet dziesmas ir pavisam nesliktas. nē,kļūdījos man viņa bļaurēšana sāk krist uz nerviem, jo tālāk, jo trakāk. jāklausās nezūdošas vērtības kā Reamonn - Million Miles, lai gan, ne viņš vērtība, ne arī nezūdošs, bet nejau viss ir jāsaprot tā, kā to nesaprotu es.
man ir svarīgas ziņas priekš jums - Dima Bilanam ir jauns video klips, tagad jūs nevarēsiet naktī mierīgi gulēt, bet es teikšu, ka man patīk, tiešām, nu gandrīz patīk, jo mašīnu pārāk daudz un Kalifornijas pārāk maz, bet tākā 85% no jums (iepriekšējo 80% vietā) šis dziedātājs liekas visnejēdzīgākais visā universā, tad es aizņemu atlikušos 15% (iepriekšējo 20% vietā, ha notievējusi) un saku, ka man patīk.
o,man youtubā ir 1 Personal Message. un tās sākums ir šāds
''important!!!!!!!! important!!!!!
MESSAGE ANOUNCEMENT!
MESSAGE ANOUNCEMENT!
Service thing!! Service Thing!!
Attention!!!
Attention!!! ''

tātad nekas svarīgs,nav pat vērts lasīt tālāk, dzēšam ārā.

It's time to forget about the past
To wash away what happened last (happened last)
Hide behind an empty face
Don't ask too much, just say
'Cause this is just a game
/30 Seconds To Mars - A Beautiful Lie/


lai jums daudz taureņu
un veiksmes,
un prieka,
un šokolādes,
un laimes!
un pavisam aizmirsu -
PRIECĪGAS LIELDIENAS!
^_~

3 comments:

Gint said...

Es vēl neesmu redzējis nevienu taureni. Tātad man nebūs vasaras? ;(

Ilva Bērza said...

Es pirms pāris nedēļām redzēju dokumentālo filmu par to, kā tika filmēts 30 Seconds To Mars - A beautiful Lie. Ļoti graujošs materiāls, liek aizdomāties.

Ammm... Man negaršo lakrica (atsaucoties uz virsrakstu)...

Un vienīgais bezspalvainais, kukaiņveidīgais lidonis, ko esmu redzējusi ir kamene. Pa "Vides vēstis" ziņām teica, ka tagad tieši ir laiks, kad kameņu mātītes meklē, kur vīt ligzdas. izklausās tik forši. :D Kā putni :)

Priecīgas Lieldienas, Vaniļas Saule.! :)

Vanilla said...

Krishjohn - tas nozīmē, ka Tev būs vasara, tikai novēlojusies. :D

piparkūka - hmm, būs jāpameklē kāda informācija par to filmu.
un pievienojos - man arī negaršo lakrica, vispār nepazīstu nevienu, kam garšotu.
man liekas, ka viena kamene vēlējās vīt ligzu manos matos.
Pateicos, piparkūcēn. ^_^