Wednesday, April 1

april april

mani šodien izjokoja, cik neparedzami, vai ne? pirmais to paspēja izdarīt kaimiņš sakot ''paskaties, beigts kaķis!!!! ;o'' es pavēros debesīs un neko neredzēju, jo šoreiz neviens kaķveidīgais nebija pakāries kokā.
šim nabaga radījumam, kurš,acīmredzot, nebija gejs izjokot jaukos vecākus neizdevās kā iecerēts -
''Today, as an April fools day joke, I decided to tell my mom and dad that I was gay. After an awkward silence, my mom looks at me, smiles, and says, "well, we have known for awhile." She wasn't joking. FML''
es pasūtīju no avon skropstu tušu, kura bildītē izskatījās rozā, bet nosaukums gan bija ''very violet'' es ar savu blondo prātu domāju, ka viņa ir rozā,jeje, bet atnāca patiešām VERY VIOLET (violēta, tiem kas nesaprot), bet nav tik slikti kā domāju, tomēr mana neesošā uzticība avon produkcijai tika sagrauta.
visa mana diēta, veselīgais dzīvesveids atkal izgāzās, jo man bija nepieciešams pārēsties, šodien esmu nokaitināta, dusmīga.sāku apsvērt iespēju kļūt ļaunatminīga, atriebīga,iedomīga un vispār vienaldzīga, jo ziniet tā būtu vieglāk dzīvot, bet tad tā vairs nebūtu es, jo vēl šodien dzirdēju ''tu esi visjaukākais cilvēks, kuru pazīstu'', bet nezinu vai arī tā ir labi.
nekas nav mūžīgs, tad nu gan brīnumi.
mana uzticība cilvēkiem jūk un brūk.
es piedalīšos zelta talantos ar savām jocīgajām grimasēm!april april, lai gan, kad šodien to teicu, tad teicu pilnā nopietnībā un bez april april, jo sanšains parasti ļoti smejas par manām sejas izteiksmēm.grūti teikt vai tas ir labi, viņai noteikti jā, jo smiekli paildzina mūžu. vispār labākajā gadījumā mani pieņemtu kādā dīvainā krievu humora raidījumā un smietos arī par manām krievuvalodas zināšanām.
rītdien bioloģijā kontroldarbs, jāizlasa 70lpp, nelasīšu. man nepatīk bioloģija, man nepatīk skolotāja + slinkums līdz bezgalībai.laikam problēma atrisināta, jo top masveida bastošana.
man liekas, ka ar sanšainu bija kāds sirdi plosošs dialogs
es: es zinu, kam vajadzīgi divi krēsli, lai apsēstos
sunshine: haha, jā viņam un viņai un ..
*skatās uz apaļīgiem cilvēkiem un smejas*
es: nu nē, es domāju tev un man.

es nezinu, ko iesākt patiesībā,jo esmu neizlēmīga. pēdējā laikā gribas tikai čīkstēt, čīkstēt, bet nav, kas klausās. divi klasesbiedri veselības mācībā manu čīkstēšanu neņēma nopietni, bet vismaz +/- uzklausīja un teica uzmundrinājuma vārdus, ja pie tiem pieder ''aizveries, uzraksti labāk uz lapiņas'' un tad es sava bezgalīgā slinkuma dēļ nerakstīju, bet gan izmēģināju jauno skropstu tušu, domāju atriebības plānus un dusmojos. ekonomikas stunda tika veiksmīgi pavadīta spēlējot blusas un smejoties kā arī klausoties kā skolotājs vēlējās mums ar lāceni atrast labākas sēdvietas pirmajā rindā tuvāk viņam, jo redziet citiem mēs traucējam ar savu uzvedību.trakums, bet brīvdienu tuvošanās dara savu.
ziniet, kāda ir mana ideālā brīvdiena? prom no visiem, bez telefona un jebkādiem sakariem ar ārpasauli, vienvārdsakot izolēties no visa, uzdāviniet man tādu vienu dienu, paldies.
viens no iemesliem kāpēc tapa šis apbrīnojamais ieraksts ir tāds, ka jūs visi neko nerakstat un man nav ko palasīt.
esiet laimīgi!

4 comments:

Unknown said...

No čīkstēšanas nav jēgas. Labāk uzšaut sev pa lūpām un savilkt viņas smaidā. Muskuļi atpazīstot kustību dod signālu smadzenēm un uzlabojas garastāvoklis. :) I mean it (bez april, april), jo tas ir zinātniski pierādīts UN pārbaudīts (saku pēc sevis). ;) jauku vakaru, jaunkundz!

Vanilla said...

beidzot kāds labs padoms, pateicos. :)
Tev arī + vēl veiksmes daudz! ^_^

Ilva Bērza said...

Ammm... Tā kā rakstīts pirmajā aprīlī, tad es ceru, ka draudi kļūt ļaunatminīgai, utt, bija tikai aprīļa joks. :)

un nestāsti pasakas, ka neviens neko neraksta.! es visu laiku rakstu. :p :D

un es zinu, ka Zane raksta tik bieži, ka es nevaru izlasīt visus ierakstus. Es mēdzu lasīt ar 3 dienu novēlošanos, bet ja vienam otram 3 dienās ir 10 ieraksti, tad es nelasu vispār. :D

Tāpēc nesaki, ka nav ko lasīt. Bez tam... Vēl jau paliek Oskars Vailds.! Lai Tev viņa "Doriana greja Ģīmetne" un priecīgs prāts, Saulīt.! :) (hug)

Vanilla said...

o, paldies, tūlīt ķeršos pie lasīšanas. :)
Tavi garie komentāri iepriecina ^_^