Wednesday, April 8

ritens.

brīvdienas ir galīgi interesanta padarīšana.
es šodien visu dienu braukājos ar riteni, jej. kas gan tur neparasts? tas, ka mans lūznis ir saplīsis nelabojami, kkādi gultņi (es nezinu, kas tas ir) beigti, pedālis krīt nost, bet ritens smuks, tātad no smukuma nav nekāda labuma, tikai pievilina blondus pircējus, bet tajā laikā, kad es iegādājos skaisto dzelžu čupu es nebiju īstena blondīne. lai top slavināti tie cilvēki,kuriem pieder divi riteņi!un tie, kuriem nav žēl man vienu iedot, lai es varētu pēc tam rakstīt blogā, ka es braucu ar riteni, jej, un biju priecīga, jej,un vēl braukājos ar skrituļdēli,jej, bet ritens ir foršāks, jej, lai gan kad man pašai bija ritens, kuru varēja nosaukt par riteni es nemaz nebiju tādā sajūsmā.
tad vēl es sauļojos,lēkāju pa pļavu,dziedāju,sēdēju uz soliņa, neiekritu ūdenī,ēdu daudz,nevarēju atcerēties kā manā seriālā sauc divus aktierus un tāpēc bija jādodas uz veikalu, lai visuzinošajā Tv programmā izlasītu seriāla izklāstījumus, kuru tur nebija, bet es pati atcerējos. Olivers un Maksimiliāns.
tagad par mani un tievēšanu.
[23:12:45] m: ok.,,man nav modeles figuriņa..
[23:12:52] es: nu un, kuram gan ir.

[23:13:07] m: nezinu?tev

***
[23:31:38] es: iedomājaties, es neielienu kleitā, kura ir ļoti smuka, tāpēc man jānotievē. :[[
[23:32:02] C: tu traka
[23:32:02] S™: tu jau esi tieva
[23:32:05] C: tu jau taa tievinja

[23:32:08] C: kur nju veel...

mana tievēšana netiek atbalstīta, vienīgi vecmāmiņa ir ar mieru apēst visas manas konfektes vai arī noslēpt, ej nu sazin.
tā kleita ir tiešām smuka, lai gan es apsveru iespēju vienkārši aiznest pie šuvējas (nu nejau, lai padarītu neglītu). galu galā es varu sportot, beigt ēst visādus neveselīgus mēslus un līdz aiznākošā gada vasarai ielīst tajā kleitā, bezgala jauki, vai ne? :)))








šodien vectēvs raudāja, ļoti raudāja, bet es spēju uz to noskatīties ar vienaldzīgu sejas izteiksmi, lai gan patiesībā neiedomājami gribēju raudāt, bet es nedrīkstēju parādīt, ka esmu vāja.
tajā pašā laikā es tagad bez maz vai sākšu raudāt pie Reamonn - Million Miles.
cik ļoti nožēlojama es esmu?

''-Kāds reiz teica, ka īsta draudzība ilgst mūžīgi
/augot viss mainās/
-Kāds reiz teica, ka pastāv mīlestība no pirmā acu skatiena
/bet vai no abām pusēm/
-Kāds reiz teica, ka attālums tuvina
/bet vai ar Tevi arī tā ir/
-Kāds reiz teica, ka cilvēks ir skaists iekšienē
/pirms viņu ierauga/
-Kāds reiz teica, ka laime ir tuvu
/bet cik Tu tālu esi gatavs iet/
-Kāds reiz teica, ka viss būs labi
/Tev jā,bet vai man/
-Kāds reiz teica, ka nesāpinās otru
/bet to izdara pat nezinot/ ''

šodien pilnmēness un man bail. tā parasti mēdz būt.
lai jums veiksme!




3 comments:

Tīdžerhaizivs said...

-Kāds reiz teica, ka nesāpinās otru
/bet to izdara pat nezinot/ ''

Es gan to neesmu teikusi (un šaubos, ka jebkad teikšu - zināmu iemeslu dēļ), bet daļā no gadījumiem es patiešām(!!!) nevēlos sāpināt :(

Vanilla said...

tad arī centies nesāpināt, lai gan Tev tas nāktos visai grūti. ;]

Tīdžerhaizivs said...

Jā.
Un zini, kas ir pats smieklīgākais?
-Tad, kad es pasaku ko ļoti riebīgu (pat priekš manis), un nez kāpēc parasti es ko tādu pasaku draugiem, es to īsti neapzinos. Nu, cik ļoti ar savu sakāmo esmu otru sāpinājusi :(

Un tie nepieder pie gadījumiem- tam bija jātiek pateiktam.