Tuesday, April 14

gonna smile and not get worried

es esmu mazliet laimīga.
pēc lācenes sacīta ''nu, tiešām Tev pavasaris galvā''.
nē, man nav pavasaris galvā.
jā, es zinu skaistiem vārdiem nedrīkst ticēt.
patiesībā drīkst gan, bet es negribu ticēt, jo mana uzticība cilvēkiem nekad nav bijusi īpaši augsta.
***

es esmu nolēmusi atgriezties pie veselīga dzīvesveida, lai gan tā atgriešanās ilgst jau kādus pārs gadus, bet vakardien devos uz trenažieruzāli un šodien daudz staigāju, tas laikam ir uz labu. viss, kas notiek, notiek uz labu! ak, šis optimisms, biedējoši. vispār es nezināju, ka šeit nekurienes vidū tomēr vēl ir daudz forši cilvēki. viss mainās nepārtraukti, tas laikam ir uz labu.
es šodien lēkāju un mana visnotaļ jaukā klasesbiedrene teica, ka es spiedzu kā caca, bet nē, es vienkārši esmu nenormāla. nenormāli priecīga. akdieniņās.
+ vēl šodien varēju gulēt par stundiņu ilgāk, notika 4 stundas astoņu vietā, drīz būs koncerts,dabūju grāmatu.^_^

[22:23:04] Lācene: kas ar tevi šodien notiek?
[22:23:11] Lācene: ko tu esi apeedusi? :D

nu, tā notiek, kad jūtos labi. lācis ir traks.
ja smiekli paildzina mūžu, tad es dzīvošu mūžīgi.
lai jums daudz prieka un visādu brīnumu!
bučas.
vanilla.
(akdieniņās, kāpēc es tā parakstos?
tagad jums ir tiesības domāt, ka persona, kas raksta šo blogu nav īsti normāla un iespējams ir bīstama sabiedrībai.)

ā, un vēl pirmais iespaids,manuprāt, vienmēr ir maldīgs.
okej, veiksmi!
(sun)

No comments: