Monday, April 6

nē pavasarim galvā.

Par labu grāmatu un tiltu.
es uzvilku ziemas cepuri (ziemā gan tā tika izmantota ~2x) un devos tālēs zilajās. cepure nebija domāta tādiem nolūkiem kā nesaslimšanai vai, lai nebūtu auksti, bet gan ,lai neielaistu pavasari galvā, jo es negribu un viņš(pavasaris) man galvā netiks,to es jums apsolu!
jap, manas smadzenes vēl nav tik blondas un es saprotu, ka pavasarim galvā nav nekāda sakara ar pašu galvu. ^_~
runājot par cepurēm, man vispār bieži saka, ka es nesaprotu, kad tās ir jāvelk un pārmet to, ka ziemā tādas neizmantoju, bet gandrīz vasarā velku ārā no nez kādiem džungļiem (jā,no skapja) un velku, pat tad, kad ir karsts laiciņš un saulīte mūs visus mīl, bet redziet man varbūt ir auksts.
runājot par pavasari galvā es ar draudzeni(paziņu?) saderēju, ka man pavasaris būs galvā 10 dienu laikā skaitot no vakardienas, bet tā nebūs un es uzvarēšu kā jau visās derībās izņemot tās, kurās neuzvaru.viņa nespēs parūpēties par pavasari manā galvā, jo es velku cepuri un pašlaik es esmu tuvāk pavasara depresijai.
lai nu kā es devos tālajā ceļā uz dzelzceļa tiltu ar Zaļās jūdzes grāmatu un digīti. veicot šo nogurdinošo ceļu es sastapu tikai vienu sarkanu traktoru un nevienu dzīvu dvēseli, nē nu es ceru, ka traktoru vadīja vismaz pusdzīva dvēselīte. un vispār es esmu nīkule, jo pēc pirmajām 15min iešanas jau piekusu, trakums, laikam vairāk jāstaigā, nevis jārij kūkas. zem tilta bija ūdens, cik neparedzami, vai ne? to netīro, ūdenim līdzīgo substanci sauc par Pērsi, ja jums škiet, ka tas ir skaistas upes nosaukums, tad smagi kļūdaties, bet varbūt es vienkārši nespēju novērtēt mūsu skaisto Latviju, ja man būtu pavasaris galvā, tad viss rādītos jaukāks un skaistāks, bet kā jau var noprast tā nav, hahā. ja mana digitālā nenomirs, tad iespējams redzēsiet bildi ar mani šodienā, oh nē, es blogā pievienošu bildi, kurā esmu redzama es. O_O
tagad izmantošu savu intelektu lietderīgi un izmērīšu cik lielu attālumu veicu, nea es neskriešu ar 20cm garu lineālu un kalkulatoru pa veikto gaisa gabalu nemērīšu&neskaitīšu, cik cm tur sanāk, bet gan izmantošu viesmīlīgā portāla 1188.lv sniegtos pakalpojumus. 2.25km x 2 =4,5km, nu re, nav ne uz pusi tik daudz, cik domāju.

te es lasu grāmatu un man ir nesmuki,nepārlakoti nagi, priecājaties.

Kas dzīvo tikai no cerības, kaut kad nomirst badā.

no kā šis ģeniālais teikums? no mana seriāla un tikai pasakiet, ka seriāli nav izglītojuši. iespējams, šis teikums kļūs par manu dzīves moto un es tālu tā tikšu. vēl no kāda iepriekšējā seriāla bija teikums ''viena kļūda spēj sabojāt visu dzīvi''. tikai nedomājat, ka es skatos visus meksikāņu seriālus,tā nav. es skatos tikai ''Sirds uz ledus'' un ''Californication'', bet abi tūlīt beigsies un es varēšu skaitīt matus vai darīt tikpat svarīgas lietas, lai gan Californication beigšanās laiks ir atkarīgs no mana slinkuma, jo man palika tikai piecas nelegāli iegūtās sērijas un trešās sezonas vairs nav.
lai jums laime!

4 comments:

Unknown said...

Bildes visnotaļ glīšas. It sevišķi tā ar grāmatu - tāda filosofiska pieskaņa. :)

Vanilla said...

pateicos. ^^

Gint said...

Kad Zaļo jūdzi būsi beigusi lasīt, tad taisīsim barteri? "Jauns mēness" (angļu valodā) pret "Krēslu"?

P.s. Bildes tiešām smukas (vai arī man jau pavasaris galvā..)

Vanilla said...

Jā, es visu laiku domāju, ka jāatdod Tev grāmatas, bet nekad nesanāk laiks unun tad es domāju, ka Tu dusmojies, jo tik ilgi neatdodu. :D
& pateicos. :]