Sunday, March 29

everything's changed

Saliva - Always.mp3
jej. šī dziesma man patika kādu ilgu laiciņu atpakaļ precīzāk - 2007. gada septembrī/oktobrī.
bet, protams, es viņu kaut kādā veidā iznīcināju no sava datora daudzpusīgās atmiņas un ar savām apbrīnojamajām prāta spējām un izcilo atmiņu nespēju atcerēties ne nosaukumu, ne izpildītāju tikai vien 4 vārdus no piedziedājuma, šīs dziesmas atrašana man prasīja dažus mēnešus.
tikko es nejauši izslēdzu pc un sabēdājos, ka iespējams veselas 5 garas bloga rindiņas ies nebūtībā un nekad netiks izlasītas,bet prieks un laime, te saglabājās melnraksti, tātad bloga veidotāji ir padomājuši arī par blondiem prātiem.
es jums varu paziņot, ka esmu atkarīga no datorspēles tikpat ļoti kā sunshine no fotošopa.
kas gan ir šī neatkārtojamā spēle? tā ir āfrikas spēlīte draugiem.lv portālā, tur man ir dzīvnieciņš vārdā Berta, kuru es audzinu un mācu apzagt citus tikpat jaukos zvērniņus, viņai nu jau ir 10 gadi, vai nav bezgala jauki? ^_^
tagad sāk pazust prieks par dziesmas atrašanu un pati dziesma sāk palikt skumja un garastāvoklis tāpat.
ko es daru 2:08? spēlēju minigolfu jippii.lv ar klasesbiedru, kurš nezin, kad ir jāliek jautājumzīmes un ziniet, es uzvaru, ha.
ko es daru plkst 2:21? spēlēju jūras kauju jippii.lv ar klasesbiedru un uzvaru
ko es daru plkst 2:32? spēlēju atmiņas spēli jippii.lv ar klasesbiedru un zaudēju
ko es daru plkst 2:45?spēlēju krustiņi un nullītes ar klasesbiedru un uzvaru
plkst 4:03 un es apsolos, ka savas dzīves laikā iemācīšos spēlēt šahu un domāju iet gulēt.
škiet, ka jūs domājat, ka es to vien daru kā spēlēju spēlītes visu nakti un nespēju uzrakstīt sakarīgu bloga ierakstu, jaatzīst, ka šodien tā arī ir tākā jūs domājat pareizi!
lai jums daudz,daudz prieka sajūtas!









škiet, ka viss ir palicis savā ziņā savādāks.

4 comments:

Tīdžerhaizivs said...

Zini,kad tu uzraksti "es jums varu paziņot, ka esmu atkarīga no datorspēles tikpat ļoti kā sunshine no fotošopa." man palika tā skumji.

Bet laikam jau taisnība vien ir :B

Vanilla said...

tas nebija ļauni domāts :) ar fotošopu Tu vismaz sataisi kaut kādus brīnumus. ;D

Gint said...

Dziesmiņa īstenībā tīri forša, apsveru likt maratona mapītē kaut kur uz beigu galu. Paldies!
To āfrika spēlīti gan nekad neesmu spēlējis, jo esmu viens no tiem 4iem, kurš nav draugos ;)

Vanilla said...

prieks,ka tā dziesma būs kaut kam noderīga. ^^
es arī droši vien būtu daudz laimīgāka, ja nebūtu draugiem.lv :D