Thursday, March 5

zvaigzne


viss norisinājās ļoti ātri. es izgāju no veikala ar keksiņu četrpaku un tad pēkšņi ieraudzīju krītošu zvaigzni!jautāju baibulim vai viņa arī redzēja, bet atbilde bija kaut kas starp ''nē'' un ''dod keksiņus,muļķe'', vismaz es priecājos ļoti. krītoša zvaigzne! vēl viena lieta ko izsvītrot no 2009. gada sarakstiņa.
šodien es uzzināju, ka vienam no jaunajiem klasesbiedriem ir ģitāras, trīs un vēl viskautko, bet ģitāras. vakardien skaipiņā,konferences sarunā, kāds spēlēja ģitāru, elektrisko un dziedāja tik forši. ^_^
''x:tu veeljoprojaam cilveekus, kas speelee cs veertee zemu?
es:nevis tos, kas spele gitaras''
man arī būs ģitāra, būs. es mīlu ģitāras, patiešām!
es šodien iemācījos peldēt uz muguras, jej. un sapratu, ka tomēr vairāk peldu, nekā grimstu, forši kaut kā. mani mati mazlietiņ smaržo pēc hlora un baigi smuki. kāpēc nevar iemūžināt smaržas? ir fotoaparāti, var iemūžināt mirkli, ir diktafoni, var ierakstīt skaņu,bet kāpēc smaržu, ne?
arī susļiks ir sācis rakstīt blogu vai arī nerakstīt, jo nākošais bloga ieraksts būs kaut kur ap Ziemassvētkiem.
(tā patiesībā es nedrīkstēju teikt,kšs :D)
lai jums daudz vasaras!
nu, vismaz vairāk nekā parasti :>

2 comments:

Gint said...

Doma par smaržu saglabātāju ir ļoti laba. Izdomā vēl tikai kā to dabūt gatavu un tad tev būs tik daudz naudas, ka pati varēsi nopirkt sev zvaigzni un lidināt viņu zemē cik vien gribēsi.

Vanilla said...

sasmējos par to zvaigzni :D, bet man šķiet, ka atpakaļ augšā viņu dabūt būs grūtāk, tāpēc vajadzēs izgudrot vēl visādas nevajadzīgas lietas. ^^