Saturday, March 14

bet

11. martā bija pēdējais ieraksts, bet lai atcerētos cik dienas neesmu rakstījusi man nācās paskatīties kalendārā ir 14. datums, mīļie.
un vēl te tāds galīgi jauks sveiciens manai jaunajai sekotājai - piparkūkai. ^_~
lai Tev prieka daudz! :]
kautkā atgādināja Ziemassvētkus.
es neatceros, kad pēdējo reizi cepu piparkūkas,
bet
atceros, ka Ziemassvēkos tās bija.
es neatceros dienu nosaukumus,
bet atceros datumus.
es neatceros lielāko daļu no pagājušās vasaras,

bet
atceros pašu jaukāko.
es neatceros kāpēc sāku rakstīt,
bet
atceros kāpēc uztaisīju blogu.
es neatceros, kas notiek katra mēneša 8. datumos,

bet
atceros lielāko daļu 13 datumu.
es neatceros kādā krāsā man bija nagi pāgājušajā ceturtdienā,

bet
atceros kādi tie bija vakardien.
es neatceros kāds video nosaukums ir šodienuztaisītajam video,

bet
atceros, ka tur ir astotnieks.
es neatceros datumu, kurā jāatrok kaste,
bet
atceros pēc cik gadiem tā jāatrok.
es neatceros pēdējo reizi, kad raudāju,
bet
atceros par ko raudāju.
es neatceros lielāko daļu savas bērnības,

bet
atceros dažādas situācijas.
es neatceros par ko biju dusmīga,

bet
atceros uz ko biju dusmīga.
es neatceros kad pēdējo reizi biju laimīga,
bet atceros kad biju laimīga tā ļoti.
es neatceros cik gados iemācījos braukt ar riteni,
bet atceros kā mācījos.
es neatceros, kad esmu lasījusi margrietiņas,

bet
atceros ar ko tās lasīju.
es neatceros lielāko daļu no smieklīgajām situācijām,

bet
atceros cilvēkus ar kuriem kopā esmu raudājusi.
es neatceros savas vārda dienas,

bet
atceros dzimšanas dienas. es neatceros.. uj, laikam aizrāvos ar šīm atcerešānās/neatcerēšanās lietām.
vai vienmēr un visās situācijās ir atrodams kāds 'bet' ? nē, jo pirms 'bet' vienmēr ir komats, bet dažos gadījumos stāv trekns punkts aiz kura nav vietas nekādam 'bet'. ir izņēmumi, kad var sākt teikumu ar 'Bet', bet tas nav īsti pareizi. secinājums: ir situācijas kurās ir jārīkojas šķietami nepareizi.
atkal mana bezloģika? es domāju, ka katrai bezloģikai ir sava loģika, galu galā.
ā, un šodien bija jauka diena, jo susļiks beidzot uz Koknesi atbrauca, lūk tā.
lai jums daudz garšīgas tējas un šokolādes cepumu!

5 comments:

Gint said...

Es neatcerēšos visu, kas šajā ierakstā bija teikts, bet atcerēšos, ka "bet" bija rozā krāsā.

Vanilla said...

tas ir labāk, nekā atcerēties neko. :]

Ilva Bērza said...

Ha. Es pat pasmaidīju.! Paldies, Tev par to, jo šis ir saucamais "trešās dienas rīts" un es vēl nevaru atkopties no tusēšanas, tāpēc katras cilvēks, kas man liek smaidīt ir milzonīgas uzslavas vērts.!

Lai Tev pavasaris.!

Ilva Bērza said...

Starp citu, man viens draugs par "bet" teica tā- "Pēc kaut kā laba nekad neliec "bet", jo "bet" izdzēš visu iepriekšsacīto, viss, kas ir pirms "bet" kļūst nevajadzīgs."
:) Tas gan vairāk attiecas uz dzīvi, nevis uz tekstiem.

Vanilla said...

jej. ^_^
paldies, Tev.
par to 'bet' ņemšu vērā. :]