Sunday, March 8

pingvinins

/plkst. 21:34/
Es nerakstīšu blogu, jāmācās. Nerakstīšu, no tiesas nerakstīšu. Nedrīkstu rakstīt, nē. Pa
visam noteikti - nē. Es nerakstu. Nerakstu?
eseja vēsturē. cik interesanti ir tas? droši vien pietiekami un kādreiz, ak kādreiz to uzzināšu.
tagad galu galā norisinās diskusija par makšķerēšanu, es nesaskatu tur neko interesantu un visp.. apnika rakstīt.

/turpinājums plkst. 0:48/
eseja uzrakstīta.vēstures skolotāja nepazīst ciparus no 7 uz augšu un ir iemīļojusi skaitļus 5,6.
bet ceru, ka viņai es nepatīku un savus iemīļotos skaitlīšus man neliks.cerība mans (lasīt:muļķa) mierinājums.
ko es šodien darīju? taisīju meiteņu vakaru ar kaimiņu, ēdām saldējumu, pļāpājām par meiteņu lietām,skatījāmies stulbas filmas..
nē,meloju, nekāds meiteņu vakars, jo vienīgā meitene biju es. mēs dzērām enerģijas dzērienus, kāvāmies un smējāmies. tā gadās, bet pirmais variants par meiteņu vakaru ganjau būtu bijis jaukāks, vaine?
skaipiņā ir uzradušies jauni sarunu biedri tas nozīmē, ka gulēt neiešu un no rīta dusmošos uz sevi par īgno garastāvokli un miegainību visas dienas garumā.
par to ir jāieēd, bet tas ir pret visiem manas neesošās diētas nosacījumem,beet galu galā rītdien baiseinā jāizskatās kā ronim, tāpēc nost ar visām neesošajām diētām, es gribu ēst! :D
esmu apsolījusi visiem kaut kādus adījumus, bet vienīgais ko savā mūžā esmu uzadījusi ir tā nelaimīgā šalle, jāatzīst, ka smuka. goda vārds.
man nāk miedziņš.
arlabunakti, jaukumi!
lai jums garšīga tēja!

2 comments:

Tīdžerhaizivs said...

Avsma, nav labi apmelot cilvēkus, PAT ja tā ir mūsu neticami-labi-miegu-uzdzenošā vēstures skolotāja >.>

Jo viņa pazīst ciparus/atzīmes no 7 un uz augšu...vismaz man =P

Vanilla said...

sanšain, bet tur nevari noliegt, ka viņas mīļākie skaitļi nebūt nav 8,9,10 - tos viņa labprātāk nekad nelietotu, tu esi izņēmums, ak cik jauki, vaine ? :D