Wednesday, March 11

enrike

Enrique Iglesias. Klausos.Pēdējais albums.Neapnīk. Koncerts. JEJ!
(pamanījāt, ka tie neteikuma vārdi sākās ar Lielo burtu? ;o)
es esmu dusmīga! pēdējā laikā šos vārdus lietoju biežāk, nekā 'es tevi ienīstu' vai 'tā gadās'.
mans horoskops to visu izskaidro šādi
Auns Trešdiena, 11.03.2009
Pilnmēness izcels dienas gaismā visus iekšējos dēmonus. Sacelsies pats pret sevi vai ieslodzīsi sevi apziņas klosterī. Garīgi stipri cilvēki izdarīs izšķirīgo izrāvienu.

šis ir pierādījums tam, ka horoskopi neko neizskaidro, horoskopi ir muļķi. ir pilnmēness un man ir bail. jā, mēness mani neapēdīs, bet pilnmēness! ar pilnmēnesi nekad neko nevar zināt tāpat kā ar vilkačiem, vampīriem un visādiem izdomājumiem.
man no tiesas nāk miegs, tā ļoti. es vēljoprojām gribu nogulēt 24h. tas nav nekas neiespējams.
āadkskd, ko es redzu? kubiku rubiku, divus, vienādus! ;oo tas nozīmē tikai to, ka kaimiņš savu aizmirsa, jo man pašai ir tikai kādi trīs dažādi, bet salikt vēljoprojām nevienu nemāku. kļūda sistēmā - nekad nevienu neesmu mācējusi salikt.
es te sapriecājos un domāju, ka jau 99 ieraksts, bet nē mēs atkal pārliecināmies, ka mana matemātikas dvēsele ir iesnaudusies. ieraksts ir tikai kkāds astoņdesmitais, jo bija sakrājusies kaudzīte ar melnrakstiem, kas tikko tika nežēlīgi iznīcināti. cik nu nežēlīga var būt ''delete'' piespiešana? es ļoti gribētu daudz ko ''delete'', bet vienmēr jau paliek ''crtl+z'', ja vien dators nav neglābjami sabojāts un skaips neizmet errorus.
kāpēc viss ir tik sasodīti sarežģījies? patiesībā viss ir daudz vienkāršāk, nekā mums varētu likties, gluži vienkārši cilvēkiem ir tieksme visu sarežģīt.
man liekas, ka nesen man iem.. nekas.ahh, ticu, ka jūs kaitina šī teikumu nepabeigšana, bet tas nekas, jo galu galā es esmu dusmīga.
dusmīga uz sevi. dusmīga uz Tevi.dusmīga uz Viņu.dusmīga uz Jums.dusmīga uz viņiem. dusmīga uz viņām.
tas pāries.viss, kas man vajadzīgs ir daudz miega un brīnums!
brīnumi notiek. es ticu, ka notiek un tieši tāpēc, ka ticu tie notiek.
bezloģika.
laimi jums!

2 comments:

Gint said...

Kā plāno svinēt 100. ierakstu?

Vanilla said...

nezinu vai svinēt, bet priecāties gan. (: