Thursday, March 19

klusums kliedz






^_^

šodien es esmu priecīga.
tu saproti, ka mašīna brauc ļoti ātri un tūlīt var notikt negadījums, un tauriņi vēderā, nevis dejo, bet mirst.galīgi forša sajūta.
iemāciet man, kas ir labs klusuma brīžos. es nesaprotu, patiešām.
pašlaik domāju par tetovējumiem, garām sarunām,ģitārām,čipsu paku, bezgalīgu slinkumu, izlēkšanu ar izpletni, krievu valodu.
šodien tā vietā, lai apmeklētu brīnišķīgo bioloģijas stundu, ēdu brokastīm cienīgu ēdienu pēcpusdienā un skatījos multenes, bet pēc tam ierašanos ķīmijas stundā atzinu par labu esam, tāpat kā aiziešanu 14 minūtes ātrāk un domājot par ķīmijas skolotājas sejas izteiksmi. man šķiet, ka viņa nedusmojās un vēl man škiet, ka tējas maisiņi ir dīvaini.
sniegpulkstenītes atkal ir zem sniega tas liecina par pavasara bojāeju, tam pat nesākoties, bet man patīk sniegs matos, pat martā.
ā, ziniet vēstures skolotājas vērtējums par manu eseju ir lielāks par 7. ;oo jo viņa neizskaidrojami dīvainā veidā izlēma ielikt 9. feini.
winamps atkal mani nemīl un tāpēc esmu spiesta klausīties draugiem.lv radio, man ausis sāp. tagad skan kovboju dziesma tā nav mūzika, ko es vēlos klausīties. tā vispār nav mūzika, tīrākās mocības.
vakardien bija tā diena, kad pabeidzu skatīties Californication pirmo sezonu. galīgi foršas beigas, tā tas parasti mēdz būt happy end galu galā,bet tas seriāls mani sadusmo. otrā sezona būs garlaicīga, jo viss beidzās laimīgi pirmajā sezonā, beet, ja jau viss beigtos laimīgi vai vispār būtu tāda otrā sezona? nē,protams, ka nē. pēc vienas dienas un 12 stundām man būs pilnīgi nelegāli iegūta otrā sezona un es pēc kāda laika pavisam garlaicīgi izskaidrošu, kas tur notika. sarunāts? (nē, tas nebija jautājums uz kuru jāatbild)
man jau kaut kādu nedēļu youtubā stāv ''1 friend invite'', tūlīt uzzināsim, kas ir šī noslēpumainā personība. '' Friend invitation from antonisaperg01 '' un ko es daru? apstiprinu, pat neiedomājoties, ka tas ir kāds krievu spiegs vai cilvēks, kas vienā mirklī spētu mani nosūtīt uz reanimāciju. nea, mana bezgala šaurā fantāzija kļūdījās, tas ir tikai Dima Bilana fans no Grieķijas.
es nespēju pieturēties pie saviem sapņiem, mērķiem. tas ir slikti, bet es centīšos tiešām centīšos šī vārda vistiešākajā nozīmē, jo nedrīkst padoties. nekad nedrīkst padoties.
šodien bija runāšanas diena tā tas parasti mēdz būt, kad esmu priecīga. es spēju priecāties par dīvainām lietām.es spēju daudz galu galā. mēs visi spējam daudz. tici!
vislabākais blogu rakstīšanas laiks ir tad, kad negribas mācīties kontroldarbiem - pierādīts.
es tikko nokavēju 22:22, tas bija svarīgi.
dziesma, kas liek man smieties - Mark Ronson Daniel Merriweather - Stop me

lai jums garas un atklātas sarunas!
+ bonusā tēja&šokolāde.
prieciņš.

1 comment:

Gint said...

Labs klusums ir tad, kad divi cilvēki nepārmij ne vārda, bet viņiem pēc tam liekas, ka tas bija labākais dialogs ever.