Tuesday, March 3

piezvani

šodien esmu veselāka.
un tāpēc apmeklēju skolu.man visu patiešām ļoti pietrūka, kaut arī nebiju skolā tikai vienu dienu. jauki kaut kā. :>
šodien manu miegu iztraucēja 2x.
bija apmēram tā -
x: tu esi mājās?
es: jā, esmu
x:labi
*saruna beigusies, guļu tālāk*

/pēc 15min/
x:čau, esi mājās?
es: jap
x: gribi filmas?

es: ja

x: varu tagad aiznest?
es: *samiegojusies* nea,rītdien
, es te cenšos gulēt,ja
x: labi

es ar savu negatīvo, samiegojušos enerģiju noteikti kaut kādā veidā bojāju mobilos telefonus.
es būtu teikusi, lai nezvaniet man, bet atcerējos, ka jūs jau tāpat nezvaniet. :( pēdējo reizi, kad dusmojos, ka man nezvana, es neatcerējos, ka pazvanīja, jo zvana laiks bija 3:11 un es domāju, ka tas ir modinātājs un izslēdzu (neko tādu gan neatceros, bet tas ir ticamākais variants, jo galu galā pie saņemtajiem zvaniem bija zvans plkst. 3:11)
tātad es bojāju telefonus ar savu negatīvo, samiegojušos enerģiju
[18:29:35] x: tad teu rīt iedot filmas?
[18:29:42] es: jap

[18:29:50] x: man saplisa telefons :D

[18:31:25] es: kā?

[18:33:08] x: nezinu

[18:33:18] x: pazvaniju teu un izslēdzās

[18:33:23] x: nbevar uzlādēt un ieslēgt
[18:33:30] es: traki

[18:33:35] x: aha
jābeidz cilvēkus saukt par x.
nea, bet forši, ka ganjau jūs domājat, kas ir x? kas viņš ir? kas?
bet patiesībā tas ir tikai mans kaimiņš, nevis Roberts Patinsons vai Breds Pits (piebilde: viņi abi man nepatīk)
tagad man būtu jālasa novele angļu valodā, bet es domāju par to cik negaršīga ir granātābolu sula un cik šokolādes dienā es spētu apēst, ja jau divas nebūtu apēdusi. un tā saucās diēta! :(
šodien visa mūzika ir mana mūzika, feini. ^_^



veiksmi un šokolādi, kura nekad nebeidzas !
un zilo matukrāsu, kura nenotek pēc baseina apmeklējuma!

6 comments:

Gint said...

Prieks, ka sāc atgūties. Gan jau citiem tevis skolā ar pietrūka.
Klau, es zinu arī vienu citu diētu, kurā var ēsti ko un cik grib. (Man par to izstāstīja viens no skrējēju kluba). Viss kas tev būs jādara ir jānoskrien 100 jūdzes nedēļā (160 km.) Tev taču patīk skriet. Cik es atceros.

Vanilla said...

jap, pietrūka gan. (neizklausas taču egoistiski? :D)
es vienā reizē varu noskriet ~3km, bet nu pieņemsims 2,5km tātad 160:2,5=64 dienas (liekas, ka galīgi nepareizi sarēķināju) mēģināšu vēlreiz 160km:7=22km dienā!?!! traki.man šķiet, ka šī diēta man nederēs.

Luis Portugal said...

Sveiki
Tā ir jauka emuārs.
Diemžēl ne rakstīt vairāk, bet mans latviešu slikti rakstīto.
A hug no savas valsts, Portugāle

Vanilla said...

hi,
thank you. ^_^
good luck! (:

Marta said...

tu esi frorša! :)
..un man tgd gribās šokolādi!
ļoti gribās.. :D

Vanilla said...

jej, iepriecināji mani :]
man arī un uz galda ir, prieciņš. ^_^