Saturday, March 7

Californication


Dažreiz cilvēkiem vajg ļoti maz priekam, laimei. Pietiek ar atbalstu, labiem vārdiem, apziņu, ka kāds, kas tic. Man patīk iepriecināt cilvēkus tos, kas svarīgi, man.





winamps neiet, wnmp arī ne un tieši tad, kad atradu to, kas man patīk - goodnight nurse. :>
atliek vien izmantot draugiem.lv mūzikas sadaļu un klausīties gain fast. smuki dziesmu vārdi.
man ir pirmā sezona seriālam ''Californication'' , tur ir daudz Kalifornijas, visur Kalifornija. galīgi forši. tikai neforši, ka galvenais varonis pārguļ ar gandrīz katru meiteni, kuru redz, bet katram plusam ir savi mīnusi, vaine? šo teicienu par plusiem un mīnusiem vairs nespēju uztvert nopietni, kādu pavisam muļķīgu iemeslu dēļ.
nedrīkst lēkāt pa peļķēm, ja ārā ir tik auksts, ka pilnīgi jābrīnās kāpēc viņas nav aizsalušas.
šodien bija ļoti smukas debesis.
un mēness.
un zvaigznes.
un koki.
un.
man beidzot ir atgriezies fotogrāfētprieks, jej. ir idejas, ir bildes, ir prieks.
es neesmu redzējusi filmu Zaļā jūdze (Green mile), kaut kad sen,jo sen iesāku skatīties un šķita garlaicīga, bet visi par viņu ir sajūsmā un noteikti domā ''kas gan Tu esi par cilvēku, ja neesi redzējusi Zaļo jūdzi? ;oo ''. grāmatas parasti ir labākas par filmām un tāpēc es ķeršos pie grāmatas Zaļā jūdze lasīšanas.
es šodien rakstīju vēstuli (ar pildspalvu un uz papīra). man patīk rakstīt īstas vēstules un patīk arī saņemt.jā, tas bija mājiens - rakstiet tādas man! :>
kāpēc sāku rakstīt? jo atradu kastīti par šādām saņemtajām vēstulēm. galīgi jauki. ^_^
man ir skumji iedomājoties par kāmīšiem. mana ar gudrību apdalītā klasesbiedrene stāstīja par to, ka viņas māsai nomira kāmītis un tā ļoti raudāja. uz manu jautājumu vai viņai pašai nemaz nebija žēl sekoja atbilde - nē, jo kāmītim mazais brālītis bija izbakstījis aci un otrs kāmis bija viņu apracis un skraidījis pa virsu. tagad man palika vēl skumjāk. man arī reiz bija kāmītis, kura liktenis nebija tik nežēlīgs, jo es gandrīz katru dienu saviem bērnības draugiem teicu, ka viņam ir vārda diena un tie viņam nesa viskautko graužamu.
man tiešām patīk gain fast, varbūt tāpēc, ka vienkārši esmu pārāk slinka, lai 454564 reizes pārinstalētu winampu un 454564 reizes dusmotos, ka viņš neiet, un 454564 reizes ietu mūzikas sadaļā, lai klausītos gain fast.
mēs dzirdam to, ko vēlamies dzirdēt!
(daļa patiesības tur tiešām ir)

lai jums nekad nesaplīst winamps un, lai vienmēr ir kāds kam uzrakstīt ar roku rakstītu vēstuli!
(bet to vēstuli katrā laikā variet rakstīt man, priecāšos par jūsu neglīto rokrakstu ^__~
un es,iespējams,esmu vienīgais cilvēks pasaulē, kas priecājas par kaut ko neglītu, galu galā!)

No comments: