Monday, March 2

burciņa medus

čau, es šodien esmu slima.
vakardien biju vairāk.
rītdien būšu mazāk.
viss galu galā iet uz labo pusi un pretsaaukstēšanās zāles palīdz tikpat ļoti kā burciņa medus.
un tējiņa, neaizmirsīsim 0.5kg tējiņas, mēs jau noskaidrojām, ka mana tēja ir mērāma kilogramos, kilogramos, jo tieši tāds ir manas gotiņkrūzes tilpums.
šodien es sakāroju galdu, bet nē, nevis tāpēc, lai tas būtu kārtīgs. gluži vienkārši biju pazaudējusi atmiņas kartes lasītāju, tas beigu beigās atradās somiņā, kurā jau kādas divas ar pus reizes biju meklējusi, nebija! jāatzīst, ka galds tagad izskatās galīgi smuki.
vakardien apsveicu tēti dzimšanas dienā. viņš pirmo reizi pa 10 gadiem pajautāja kā man iet.
un vēl vakardien pie vectēva bija atbraukuši viņa ticīgie draugi tāpēc viņi kādas trīs stundas blakusistabā diskutēja, bļaustījās un veica sazin kādus rituālus, bet es tajā laikā vienkārši nelīdu ārā no savas istabas, jo patiešām nevēlējos, lai viņi uzsāktu ar mani sarunu.
šodien visa mūzika nav mana mūzika. tas ir tā, ka neko no šodien dzirdētā nevarētu saukt par manu mūziku, pat to mūziku, kas ir mana mūzika, jo nepatīk nekas.
es uzzināju, kas ir visual kei stils un, ka mana bērnības draudzene grib tam piederēt tāpēc nomainīja skaipiņā vārdu uz Soho.
traki ar jums cilvēki!
atcerieties, ka pagājšgad gribēju noskatīties 100 filmas? šodien izdomāju, ka tās tomēr godīgi nebija 100 filmas un pārrakstīju, jo gada beigās pietrūka laika tāpēc sarakstīju visādus Titānikus, ziemassvētku filmas, bēthovenus. tagad tos visus neiekļāvu sarakstā un sanāk, ka pa pagājušo gadu noskatījos 71 filmu un šogad tikai 9, bet to, ka gribu noskatīties tieši 100 filmas es sapratu pagājšgad rudenī, kad sarakstā bija tikai kādas 20.
es gribu vasaru!
nu, bet kurš gan negrib vasaru?
parasti es.
man patiešām patīk ziema, sniegs,rudens,lietains,drūms laiks.
bet šodien sagribējās saulīti un siltu vasaras dienu, kurā var gulēt zālītē un skatīties mākoņos. ^_^

vēl es jums publiski paziņošu, ka mana sunshine sāka rakstīt blogu.

lai jums labi iet!

No comments: