Saturday, February 28

smaids.


šodien (nu jau vakardien) atkal skatījos uz zvaigznēm un dusmojos, jo viņas nekrita, bet nepamanīju, ka blakus tām bija mēness.
dažreiz mēs nepamanām kaut ko svarīgu, jo cenšamies saskatīt tikai to, ko vēlamies redzēt.


Ivo&Fomins-Dziesma par laimi.mp3
mana acu krāsa ir nenosakāma. pilnīgi nopietni. šodien tā tika pielīdzināta jūrai,ceru, ka bez zivtiņām vai.. kuģiem. + nea, nav zila.
es tiku pie profesionāla meikapa, bezmaksas. tas ir tā - ja tu pieskaries sejai, tad tev uz pirkstiem paliek kārta ar tonālo, pūderi un vēl visādiem mēsliem. jej. bet galu galā bija smuki un es tiku pie komplimenta, kurš tika izteikts manām skropstām, kuras ir govs cienīgas, jo gotiņām taču ir garas skropstas,bet ja nav, tad es kārtējo reizi kļūdos.
šodien ir 1. marts. jej. tas nozīmē, ka no šodienas es dzīvošu veselīgāk.
tieši tāpēc vakardien plkst. 23:38 izdomāju, ka uztaisīšu kaudzi ar tostermaizītēm, jo tās 20 minūtes es vēl varēju ēst neveselīgi. šī ir apmēram 789445544 reize, kad apņemos ēst veselīgi, sportot, neēst pēc kautcikiem un ēst tikai dažus produktus, un galu galā ievērot muļķīgas diētas, kuras patiesībā man nav vajadzīgas. vispār šī nepavisam nav ''mana diētas dienasgrāmata'',tāpēc es tikai piebildīšu, ka man garšo ēst un ar to šī tēma ir beigta.
pašlaik dators darbojas beigta gliemeža ātrumā, jo antivīruss skanē visus failus. pēdējo reizi, kas tāds tika darīts 29. septembrī 2008. gadā, traki.
gain fast - smaids.mp3 ir viena galīgi smieklīga dziesma, ja to attiecina uz vakardienu (šitais, lai es atcerētos un pasmietos tad, kad pēc 47 dienām pārlasīšu savus bloga ierakstus).
veiksmīti jums!



..."Pūk!" nočukstēja Sivēns.
"Kas ir?" prasīja Pūks.
"Nekas, " atbildēja Sivēns un saņēma Pūku aiz ķepas!
"Es vienkārši gribēju zināt, vai Tu tiešām esi!"...

/Vinnijs Pūks/

2 comments:

Gint said...

Tev diēta nu nemaz nav vajadzīga, bet ja tomēr esi sākusi, tad varu pamest padomu - katru reizi, kad pērc kādu saldumu, tad 1/2 atdod citiem, jo tā uzņem tikai 1/2 kalorijas un pie tam citi sāk tevi uzskatīt par ļoti labsirdīgu un dāsnu cilvēku. Pats esmu pārbaudījis. Strādā.

Vanilla said...

paldies par padomu, jo varbūt tomēr noderēs, bet ja īstenosies mans diētas plāns (man tāda nav), tad es nepirkšu saldumus. :]