Saturday, February 21

but her dreams give her wings.


ārā saulīte.
daudz saulītes, ņemot vērā to, ka viņa tikai viena. nea,tomēr es vēljoprojām domāju, ka katrai saulei ir sava saule.
atbildēšu uz savu mūžīgo jautājumu.
vai spuldzītei pasaule šķiet gaiša?
droši vien, jo viņa padara savu pasauli gaišu, tā lūk. tātad spuldzītes pasaules uztvere ir atkarīga no viņas pašas un tā cik ļoti viņa nebūs izdegusi. :>
dari visu iespējamo, lai sasniegtu savu sapņus!
tikko gandrīz saplēsu spoguli. ko es daru, rakstot blogu, ar spoguli? cenšos noteikt savu acu krāsu, tā ir kā pāva aste, nē, kļūdījos, bet kaut kas līdzīgs gan, un tā mainās mainoties apgaismojumam, bet tumsā gan nespīd,tur ir puķītes un punktiņi visādi,kas arī tumsā nespīd, man ir dīvainas acis.
varēja būt vienkārši brūnas un visi (lasīt:es) būtu laimīgi.
es laikam esmu māņticīga, jo mazlietiņ ticu tam, ja saplīst spogulis būs nelaime uz 7 gadiem, bet tas ir labāk, nekā, ja tev pazvana un saka ''Tu mirsi pēc 7 dienām!''.
man sāk nepatikt skaitlis 7.
nē, patīk gan,publisks sveiciens septītajai sekotājai Lakricai! daudz saulītes Tev!
iešu pēc 0.5kg tējiņas. pat, ja tēju nemēra kilogramos, es iešu pēc 0.5kg tējiņas.
līdz vilcienam ir daudz laika tāpēc jūs uzzināsiet kā man gāja ģeogrāfijas olimpiādē.
slikti, nē, bet varēja būt sliktāk, tur neatļauj izmantot atlantu. es nepārzinu ģeogrāfiju, nezinu precīzas valstu atrašanās vietas,80% galvaspilsētu nosaukumu, dažreiz neatšķiru kontinentus. piebildīšu, ka pēdējajā ģeogrāfijas kontroldarbā man ir - 9. manas atzīmes ir ļotiļoti uzlabojušās, bet tāpat ir kaut kāds neprieks.

pīlīte.
vienai būtu garlaicīgi.

traki ar mani, te bija jābūt nopietnām lietām, nevis pīlītēm vai dillēm.
gribiet postsecretu?













tagad es domāju par to, ka durvju rokturis ir dīvains vārds, nē divi vārdi.
durvju rokturis.
nuja,nuja. bet man neliekas, ka durvju rokturi nesauc tā.
jāiet pajautāt gudrākiem cilvēkiem.
es: kā sauc durvju rokturi?
v: krievu valodā?
es: nē, latviski
v: duuurvju rokturis , tā arī sauc
es: bet kas tad bija klinķis?
v: nu tas ir savādāks, blablablablablabla, durvju rokturis, tā arī sauc!
es: okej, paldies
v: a, kam Tev vajg?
es: gribēju zināt kā sauc durvju rokturi

mana vecmāmiņa taču nedomā, ka esmu galīgi ķerta.
([14:25] Diāna: man liekas, ka viņa pastāvīgi domā ka tu esi ķerta)
nepatiesība.

jāiet paēst brokastis.

lai jums 5kg veiksmītes! bet, ja tas ir par smagu, tad variet ņemt tik cik spējiet panest!
^_^

2 comments:

Gint said...

Acs zīlītes izmērs arī mainās atkarībā no apgaismojuma. Jauki, ne?
0,5 kg tējiņas. Tu gadijumā nejauc tur klāt ko stiprāku? Šņabi taču parasti mēra pa 100 g.
Prieks par tavām labajām atzīmēm un nekreņķējies tik daudz.

Vanilla said...

jā, bet man mainās arī krāsa, nav runa par acu zīlīti, nu es nemāku izskaidrot. :D
nē, manas gotiņas krūzītes tilpums ir 0.5kg un tik tējiņas tur ielien. tā lūk.
:] centīšos.