Sunday, February 15

radioactive

cik tējas krūzītes es spēju izdzert diennakts laikā? vairāk nekā Tu spēj iedomāties.
man pavisam noteikti ir jāsāk mācīties ķīmijas kontroldarbam, bet es domāju par dillēm, pasaules iznīcināšanu un tamlīdzīgām jaukām lietām. :>
un klausos galīgi smuku klaviergabalu - Bella's Lullaby - River Flows In You. no kura laika man patīk kaut kas tāds? nezinu, bet skaisti.
es gribu uzspridzināt skaipiņu, pietiktu arī ar pavisam vienkāršu - delete.
apsveru arī iespēju pamest jauko portālu - draugiem.lv, bet žēl kaut kā.
šodien es izdzēru daudz visādas zāles pret saaukstēšanos,dzēru tēju,gulēju daudz,dzēru tēju,lasīju ''Krēslu'', dzēru tēju, klausījos smuko klaviergabalu,dzēru tēju.
es nevaru atrast vārda - dysfunctional (disfunkcionāls) - nozīmi,tulkojumu, ē, nu kaut ko tādu.
un es nokavēju 22:22, bet pat ja nebūtu nokavējusi es nepaspētu kaut ko ievēlēties, jo gluži vienkārši nezinu, ko gribu.
mani bloga ieraksti paliek arvien īsāki un īsāki,un īsāki,un nedrīkst rakstīt tik daudz vārda `īsāki`.
iešu dzert tēju.

veiksmīti jums! (:

2 comments:

Gint said...

Vispār ja tu domātu par ģenētiski modificētājām dillēm un ķīmiskajiem ieročiem, kas iznīcina pasauli, tad varbūt arī ķīmijas k.d derētu..
Turi kājas sausas un siltas, tad saaukstēšanās ar tevīm nedraudzēsies. Tā mācija Emīls no "Emīla nedarbiem".. laikam..

Vanilla said...

un domāt par ģenētiski modificētām dillēm noteikti būtu interesantāk, nekā domāt par parastajām. :D
Būs vien jāpiekrīt Emīlam. :]