Friday, February 6

brūnas acis.

Es tikai vēlos jums darīt zināmu,ka vēljoprojām esmu dzīva un,ka mans bloga nerakstīšanas iemesls nav dziļa depresija vai kaut kāda mirstama kaite.Man iet labi (ahā, tagad Tu domā, ka ganjau tāpēc nerakstu blogu), bet nē man viekārši ir slinkums un bieži vien gluži vienkārši nav laika. Tā gadās.
Pa šonedēļu jāpabeidz šalle un grāmata,tas gan pašlaik šķiet visai neiespējami, bet es to varu.Ō, ir parādījusies kaut kur nozudusī ticība saviem spēkiem. :]
Šonedēļ bija jāpilda daudzas aptaujas un dažas galīgi muļķīgas,piemēram,tāds jautājums
''Vai tavai dzīvei nav jēgas?
*)Bieži
*)Vienmēr''
Es šim un vēl daudziem citiem jautājumiem pierakstīju klāt ''nē''.Ja kādu tas skumdina un, ja kāds uzskata, ka manai dzīvītei nav jēgas, tad piedodiet, bet ir.IR! :]
Šodien darīju visādas muļķības un dziedāju daudz,vienkārši mans garastāvoklis ir ne tikai virs nulles, bet arī virs visām iespējamajām robežām un pats dīvainākais ir tas, ka es nezinu kāpēc tā.
vajadzētu biežāk tā. :>
lai jums iet ļotiļotiļoti labi!

2 comments:

Gint said...

Sen nedzirdēta! Es jau nodomāju, ka esi devusies ziemas migā =)
Pieņemu, ka tās aptaujas saistītas ar citu ZPD, ne tā?

Vanilla said...

Labprāt dotos ziemas migā, jo miegs pēdējajās dienās ir nepanesams un droši vien tāpēc, ka tam esmu atvēlējusi stipri par maz laika.
Jap, bija saistītas ar ZPD, bet diezgan neprasmīgi uztaisītas. :)