Saturday, February 21

let it be










vakardien pamodos un SNIEGS gandrīz līdz palodzēm, es dzīvoju 5. stāvā.
(ha, nē, patiesībā pirmajā, manai mājai ir tikai divi.)
Enrique Iglesias Rīgā, 27.aprīlī,braukšu, jo redziet agrāk (kad? es neatceros) man viņš patika un dziesmiņas apmēram zinu. tā lūk.
pašlaik man ir depresīvs garastāvoklis. (varbūt vienkārši jāizguļas?)
klausos skumjas dziesmas un domāju par dzīvi, kuras nav.
okej, patiesībā to es nošpikoju, orģinālteikums - skatos griestos un domāju par dzīvi,kuras nav.
nesaprotu, viss taču ir labi.
ļoti pietrūkst vasaras,
cilvēku, kas ar to saistās.
ļoti.
(kā ir pareizi?
a)pietrūkst cilvēku
b)pietrūkst cilvēki)

neprieks.prieks.
sniedziņš taču! ^_^
If you can't get out someone of you're head maybe they're supposed to be there.

sveiciens sestajam sekotājam!
Bumbieri,veiksmīti Tev!

No comments: