Tuesday, February 10

mākonis.

:)
ziniet, esmu galīgi slinka palikusi un tāpēc jūs bloga ierakstus redziet arvien retāk un retāk līdz tie pazudīs pavisam. o, nē, tā jums par prieku (vai neprieku?) nebūs gan.
es varu ar šitādu - :)))) - sejas izteiksmi teikt, ka ''Zahir'' esmu izlasījusi un grāmata nebija slikta, bet citas Koelju grāmatas tomēr likās labākas. pēdējās lapaspuses grūti lasījās,jo es redzēju burtus, bet nespēju izsekot līdzi tekstam,jo galvā raisījās visādas bezjēdzīgas domas.
mana šallīte drīzumā solās būt gatava. es apsolu.
pa šo nerakstīšanas laiku bija daudzdaudz smieklu, nedaudz asaru, daudz muļķības, sarunas par svarīgām lietām,nopietni brīži un jā,jā,jā! daudzkas.
tagad es kāda cilvēka pasūtījumā (o, cik forši izklausas) zīmēšu vārdu - Radioactive, melnā,orandžā,dzeltenā krāsā. man sagribējās zīmēt, ja tev ir ideja kādu vārdu es varētu zīmēt, tad saki un iespējams es tev kādreiz to vārdu aizgādāšu un tu varēsi brīnīties, cik gan neglīti kāds spēj zīmēt.
es šodien nenokavēju 22:22, nu tātad, ja tu redzi, ka pulkstentiņš rāda 22:22, tad tev ir jāievēlās vēlēšanās un tā piepildīsies!
es gribu uz salaspils skeitparku!
un galu galā, lai jums laimīga dzīve līdz mūža galam!
(pamanīji, ka pēdējiem trīs teikumiem galā ir izsaukumzīme?)

4 comments:

Gint said...

Eh, ja ir labs garastāvoklis, tad pamēģini vārdu "Krishjohn". Pēc tam ielikšu savā blogā..(ja māksliniece atļaus)
Huh? Ko Tu S-pils skeitparkā pazaudējusi? Veselo locekļu par daudz? xD
Kad mācījos v-skolā, tad man tas skeitparks bija 15m attālumā, bet tā arī nevienu reizi neesmu tur iegājis.

Vanilla said...

Okej, noteikti pamēģināšu tikai tu nedrīkstēsi dusmoties, ja man galīgi nesanāks. :]
Neko, kādas divas reizes sanāca iet garām un ļoti gribējās ieiet un apskatīties kā skeitparka iemītnieki traumē vai arī cenšas netraumēt sevi. ^^

Gint said...

Oke, nedusmošos, bet pukoties drīkstēs? ^^ Lab, es tak pats no mākslas neko daudz nesaprotu. Man vizuālājā makslā darbus zīmēja labs draugs, kuram es barterī pretī palīdzēju matemātikā...
Ja tomēr kādreiz sanāk iegriezties S-pilī, tad dod ziņu. Pavadīšu tevi uz "vaidu māju", lai vari paskatīties kā netālā poliklīnika iegūst klientūru =)

Vanilla said...

Pukoties drīkstēs, bet tad mana sejas izteiksme būs apmēram šāda - :((.
Es no mākslas arī neko daudz nesaprotu, bet vizuālajā mākslā darbiņus gan pašai patika zīmēt. ^^
un okej, es Tev jau devu ziņu, tātad skaties inboxā. (: