Wednesday, February 18

atomu kristālrežģis

šodien pamodos un ārā sniga! tāpēc visu dienu ir tāds prieciņš. (:
no rīta kaimiņš paspēja mani ļoti nobiedēt 2x, bet tā ir katru rītu.
lielākajā daļā no gadījumiem paslēpjas aiz ārdurvīm, mājas stūra utt, un tad lec ārā, un kliedz būāaāāāā!
šodien pārāk ļoti priecājos par sniedziņu, lai dusmotos. :>
lācene saka, ka es gremoju kā ķīnietis, bet cik gan var ticēt cilvēkam, kas ir lācene un nemāk par izvēles brīvību uzrakstīt vairāk kā 1 teikumu un to pašu ar manu palīdzību, bet patiesībā teikumi bija divi un viens no tiem ''cik maksā ķīnietis?''.
šodien es daudz dziedāju, nu tākā sliktas kvalitātes,neizslēdzams radio un sanšains gribēja mani nogalināt ar kāju spēku. :D
''tu slīdēji pa slidotavu, slīīīīdēeji pa slidotavu..''
es gribu slidot. ^_^
biznesa ekonomikas skolotājs aplūkoja draudzenes aizmirsto sporta maisiņu un ar galīgi nopietnu sejas izteiksmi teica ''es domāju, ka tur iekšā ir gāzmaska'' un tad man sāka stāstīt par to, ka savās mājās esot atradis divas gāzmaskas, kā tās iedalās un cik svarīgas tās bijušas,un vēl viskautko tādu, lieki piebilst, ka no visa stāstītā es sapratu apmēram pusi. tas saucās blondīnes intelekts. (:
man liekas, ka ar mani ir grūti sadzīvot un vispār nesaprotu kā mani paciest var, jo dažreiz es pati to nespēju.
tagad es te rakstītu kaut ko par dillēm. dilles man negaršo.
manu blogu nav grūti lasīt? jautāju, jo gluži vienkārši rakstu par dažādām tēmām,kuras nesaistās viena ar otru un galīgi gramatiski un visādi citādi nepareizi, bet es nelabošos. :>
šodien uzzināju, ka rītdien ir ģeogrāfijas olimpiāde un es viņā piedalos. tas nozīmē, ka man ir jāmācās.man vajg zāles pret slinkumu, bet derēs arī kafija.
mans suns galīgi slinks palicis, vairs neceļas no rītiem, lai atņemtu manas brokastis.
(pēdējos teikumos ir baigi daudz vārds - man, mans, manam, maniem - dīvaini kaut kā.)
lācene teica, ka man ir acis kā sunim.
tātad nu jau jūs par mani ziniet daudz - acis kā sunim, negaršo dilles, gremo kā ķīnietis.
''No one is perfect… that’s why pencils have erasers.''
nē, nu forši. (:
tikko noklausījos moby'a izpildījumu dziesmai creep, nav slikti.
Moby - Creep (Radiohead's cover)
lai jums daudz viskautkā jauka! :]

2 comments:

Gint said...

Man neliekas, ka ir grūti lasīt Tavu blogu. Starpcitu, runā, ka bez pieturzīmēm rakstīt esot daudz grūtāk nekā ar, bet es vēl neesmu tik gudrs, lai tam piekristu.

Man gan dilles garšo. Tu laikam no negaršīgā gala ēd.

Heh. Cerams, ka rīt ģeogrāfijas olimpiādē viens no jautājumiem būs šāds: Kur atrodas Vītolu iela? =)

Vanilla said...

manā gadījumā dillēm abi gali negaršīgi. :D
Ģeogrāfijas olimpiādē diemžēl nebija tāda jautājuma un pat ja būtu bijis diez vai atbildētu pareizi.:]