Sunday, February 1

pilsēta naktīs.

Sāksim ar to, ka es noskaidrošu, ko nozīmē vārds - patriarhs.
''
Patriarhs (sengrieķu: patriarchēs - ‘ģints galva’ )
* Sencis, sentēvs, ciltstēvs; Vecajā derībā — ebreju pirmsenči no Ādama līdz Abraāmam, Īzakam, Jēkabam un viņa dēliem.

* Ģints galva patriarhātā.

* Augstākā garīgā amatpersona pareizticīgo baznīcā.

* Visizcilākais, arī visvecākais cilvēks (kādā darbības sfērā).
''
Tagad manā vārdu krājumā būs par vienu vārdu vairāk, bet tas nebūt nenozīmē, ka tagad katru garāmgājēju saukšu par patriarhu, jo tā saukšu tikai katru otro. :>
Es noskatījos filmu.
Twilight. Godīgi sakot biju gaidījusi, ka tā būs mana mīļākā un visādi citādi apbrīnojamākā filma, bet tā nav.Filma,protams,bija laba un tā tālāk, bet esmu pārliecināta, ka grāmata ir labāka, grāmatas vienmēr ir labākas par filmām, kuras uzņemtas no to motīviem.Par filmu 8.5/10 Un tagad jāatrod bilde no mana mīļākā kadra filmā.Tādi bija divi (bija patiesībā daudz,bet divi,kuri tā ļoti palika atmiņā).Viens ir klavieraina un otru tūlīt redzēsiet bildē.

Ilgi meklēju šo bildi un tāpat nav īstā. Ir, bet nav. Man vajadzēja bildi ar ''
viņi guļ zālē un skatās acīs, jē'' , bet tikai vairāk no augšas. :>
Šodien ir jaunie postsecreti, kurus jūs varat aplūkot šeit.Manu top3 postsecretu šodien nebūs, bet būs tajā nedēļas dienā, kurā man galīgi nebūs ko rasktīt un es viņus vienkārši ielikšu
(tas būs pārsteigums).
Ziniet, es atkal māku spēlēt duraku, jo es biju aizmirsusi kā tas jāspēlē vai arī tā īsti nekad nebiju mācējusi, visticamāk otrais variants.
Jūs taču ziniet to Gustavo dziesmu? Nu to -koks, koks, stabs,stabs? Ja neziniet skatieties šeit.
Es jau teicu, ka esmu laikam vienīgais cilvēks uz pasaules, kam tā dziesma n-e-p-a-t-ī-k? Tagad es te būtu rakstījusi kaut ko par mašīnām un tā, bet tā kā es šo blogu jau rakstu kopš 20:48 un tagad ir 22:11, tad tomēr nerakstīšu. Piedodiet.
Zahir lasīšanā un šalles adīšanā neesmu tikusi necik tālāk, bet nākošnedēļ es pabeigšu tos abus. :)


LAI TEV, JĀ TIEŠI TEV, VEICAS!

2 comments:

Gint said...

Tātad Twilight iesakitās pie 9. punkta "vairak nekā 15 labas filmas noskatīties"?
p.s. Vari pārstāt turēt īkšķus par mani, tad Zahir lasīsies vieglāk un šalle augs ātrāk.. =)

Vanilla said...

Jap, Twilight ir pieskaitāma pie 9.punkta. :]]
Tad atkliek vien atbalsīt Tevi ar domu spēku ;D
+ kāju īkšķus tomēr vēl varu turēt, jo tas neietekmēs manu prasmi adīt vai lasīšanu. ^_^