Friday, January 30

arbūzs.

priecājos par Sugarcult dziesmiņām, bet neforši, jo man ir kaut kādi trīs albumi un izklausas smuki, bet to dziesmu ir tik daudz, ka nosaukumus neiegaumēšu un vēl es neieklausos vārdos.dziesmās vārdi es pat teiktu ir paši svarīgākie, vismaz lielākajā daļā no gadījumiem.
tā gadās.
tikko pabeidzu ēst šokolādes kūku un man tas prasīja apmēram pusstundu.
kopš vakardienas man ir breketes. patiesībā nav nemaz tik traki un varbūt ir pat forši.
šodien trīs cilvēki pateica ''es arī gribu'' un ļotidaudzi teica ''pasmaidi'' vai, ka ir okej, piestāv un tamlīdzīgas muļķības.neviens nenobijās un nenokrita bezsamaņā - pozitīvi. :D
tagad es dusmošos nejau par to, ka varu ieēst tikai kkādus jogurtus, drīz vaigā būs caurums, un sāp visi zobi,kas atrodas augšžoklī, bet gan par to, ka matemātikas skolotāja 2 mēnešus būs slimnīcā. viņa ir vislabākā matemātikas skolotāja un tagad mūs mācīs(jeb foršo matemātikas skolotāju aizvietos),nu teiksi tā - pavisam noteikti NE labākā matemātikas skolotāja.
manas atzīmes ir ļoti uzlabojušās par to es tā kā baigi priecājos. :] lācene man ir parādā šokolādi par nelaimīgo četrinieku vēsturē.
šalli es arī adu un pavisa drīz būs gatava, bet varbūt ne tik drīz, jo vajg vismaz 3m garu tagad varētu būt robežās no 1m-2m.
un Zahir lasīšana tuvojas beigām, prieks.tagad ir doma kaut ko izlasīt no Remarka, Vonnegūta, jo Krēslu es nezinu, kad izlasīšu.
šodien izlasīju kādu savu, ja nemaldos 8. klases darbu, kurā es biju rakstījusi ''man ir kaķis, melns kaķis'' un viskautko tādu, kas noteikti nav ne gudrs, ne atbilstošs tēmai.
es nespēju padomāt, bet negribu arī dzert pretsāpju tabletes.
tā gadās.

papriecājies par dziesmiņām.
SugarCult - Counting Stars
Sugarcult - Memory
Edguy - Save me
Walls of Jericho - The Slaughter Begins
(es ļoti labi apzinos, ka jums droši vien šāda mūzika nepatīk.^_^ )

esiet laimīgi!





4 comments:

Marta said...

paldies, tu ar!
*dziesmas ir tīti labas! :))

Vanilla said...

jap, nav sliktas. :]
pateicos. ^_^

Gint said...

Pasteidzies, cik tad vēl ilgi ziema būs. Drīz vairs šalli nevajadzēs...
Nedzer tabletes, domā par smukiem puišiem, tas iedarbojas. Kaut gan man nepalīdz.. xD

Vanilla said...

zinu,nekas ganjau vasarā saķeršu kaut kādu angīnu un noderēs :>
:DD ticu, ka Tev nepalīdz.
katrā ziņā paldies par padomu. ^^