Saturday, January 3

jiglipuff

Latviešu radio.
(bet tas ir tāds foršs, nevis radio2 vai tml, bet kkādas foršākas dziesmas.runājot par radio2,tāpat viņu dzirdu katru dienu, jo viņš skan virtuvē.)
nezinu, ko klausīties, jo viss kaitina arī dziesmas, kuras itkā baigi patīk.

šodien no rīta sapriecājos par to, ka ārā dauudz sniedziņa. ^__^ tik skaisti izskatās - viss balts.
šodien visu dienu ēdu konfektes, daudz un man negaršo, bet ēdu, jo tā ir parasti,kad jūtos slikti un man viņas atņēma. :(
vēl viena diena un skola.patiesībā, es priecājos, jo es mācīšos daudz un visu laiku, jo gribu labas atzīmes, un tad man paliks maz laika, lai.. lai.. justos slikti, domātu, pārdzīvotu.
man tagad ļoti gribas izlasīt labu grāmatu.
šodienas diologs.
M: Ejam uz kalnu!
Es: ko? un Tu no viņa šļūksi?
M: jā, domā es nevaru?
Es: nū, ok. :D
Un Mamma tiešām šļūca no kalniņa. ha.
vispār bija daudz prieka. jā. (:
lai gan man ātri apnika, bet nu tāpat kautkā forši.

postsecretu neteikšu, kad sūtīšu, bet sūtīšu deviantarta secretiem.
un tad kaut kad uz Vāciju,bet pavisam citu,jo to Vācijas ļoti iespējams nepublicēs, bet deviantartā noteikti publicēs.

22:23 nokavēju 2222.

Three Days Grace - I Hate Everything About You.mp3
šī dziesma neapnīk. (kļūda: apnika gan.)

un šodien aiz garlaicības skatijos TV unun kkādā krievu kanālā gāja POKEMONI. Ešam nebija pikačū un vispār dīvaina sērija,kuru nenoskatijos līdz galam. Mani pārņēma nostalģija un es izlēmu pārlakot nagus.vispār man patīk skatīties TV ar vecmāmiņu, jo tad ir ļotiļoti smieklīgi. ^__^

viss būs labi, jaap. :]













2 comments:

Gint said...

Hmm.. Pirmo reizi dzirdu par tādiem secret blogiem. Vnk cilvēki anonīmi sūta savus noslēpumus un citi komentē?

Vanilla said...

paskaties šeit - http://postsecret.blogspot.com/ ,
katru svētdienu tur ir jauni postsecreti. :] unn ir tā, ka cilvēki sūta savus noslēpumus pa pastu pastkartīšu vai kautkādā tamlīdzīgā veidā pa pastu uz Vāciju.
Bet Deviantartā arī ir postsecreti, tikai tur sūta caur e-pastu. nu kautkā tā. ^_^