Monday, January 5

dzēšgumija.

ő, šodien man iet baigi labi.
forša diena, foršs laiks tikai baigi auksts, beet tas nekas, skaisti taču. ^__^
šodien pat piecēlos diezgan laicīgi un nebija ļoti jāsteidzas kā tas ir parasti no rītiem, bet tāpat gandrīz nokavēju stundas sākumu.
man pat mazliet pietrūka skolas.pirmā bija fizika un skolotāja ir forša.
šodien es zīmēju un paskatoties uz zīmējumu, graffitī,vārda attēlojumu varu teikt, ka izskatas PAT labi, jā. Rūtiņai ceru,ka patiks. ^_^
vienīgi esmu dusmīga par postsecretu, jo viņu nedrīkstēja zināt neviens, bet tagad zin daudzi, bet nezin par ko tas ir un tas ir pats galvenais.
un vēl esmu dusmīga uz sevi.
tā un tagad angļuvalodas mājasdarbs.
man aizlūza nags, hahaha, tā gan ir nelaime, vaine? bet vispār nagi ir smuki, viss ok.
mani tikko nosauca par sniedziņu, aa sniedziņu, es esmu kkāds kaķis vai? :(
tikko pabeidzu atbildēt jautājum ''ko es darīšu, lai mana dzīve būtu priecīgāka?'' i will follow my dreams. beeet, ja nu tieši tāpēc nekas nebūs priecīgāk? ko tad? :/
apēdu biezpiena šokolādes šokolādīgu sieriņu, vē. :( un vispār es pat gribētu TAGAD iet gulēt, jo tad es izgulētos un viss būtu baigi forši. ir problēma - bezmiegs,bet kāpēc bezmiegs nevar būt no rītiem? :( tad viss būtu baigi forši.
The Beloved - Sweet Harmony.mp3 - galīgi smuka dziesma.
^_^
pa ehr skan infinitijs, bet es gribu savus liriskos hītus, vispār nevaru paciest nekādu mūziku. :D

okej, lai jums labi iet un daudz prieka un, lai visās ziemās ir šitik smuki kā tagad! :)))

No comments: