Sunday, January 11

ābols.

Beck - Everybody's gotta learn sometimes.mp3
jap, tā ir dziesma no filmas - Eternal Sunshine of the Spotless Mind.
smuka.
patiesībā tagad man būtu ļotidauzkas jādara, bet man negribas.slinkums.
šodien sapriecājos par vienkāršām lietām,un jā kaut kā pavisam forši. ^__^
(the little things make life great!)
viss ok. :]
un šodien ir jaunie postsecreti.
tagad jāieliek te daži postsecreti no manas postsecretu mapītes, lai jums ir ko palasīt.tad nu es izdomāju, ka katru svētdienu es šeit ievietošu 3 postsecretus.





un es apsolos, ka šodien sākšu vairāk lasīt - twilight.
un beigšu uztraukties par lietām,kuras ir mazsvarīgas. kurām ir jābūt mazsvarīgām.

lai jums daudz prieka!

2 comments:

Gint said...

Hmm.. cik tomēr daudz spēj pastāstīt tādas mazas lapiņas..
Tā Twilight latviešu valodā nav nopērkama? Gribētos ar izlasīt..

Vanilla said...

Tā gan.
Un ir nopērkama latviešu valodā.Man liekas, ka katrā grāmatnīcā viņa noteikti ir.Nosaukums - ''Krēsla'' un autore - Stefanija Meiere.
:)