Thursday, January 1

laimīgu.

kā es sagaidīju jauno gadu?
priecājoties, smejoties par nesmieklīgām lietām, dziedot krievu karaoke,daudz ēdot,griežot salātus, runājot par kāzām, cepot pīrāgus, barojot suni ar izceptajiem pīrāgiem,mizojot kartupeļus,priecājoties par to, ka visa ģimene ir kopā, šaujot salūtu (mūsu salūts bija vissmukākais, jāaa. tikai man bija bail, jo viņš bija pārāk tuvu.) , dzerot šampānieti un vēlkautko, priecājoties par to, ka cilvēki nav mani aizmirsuši.
un vispār diezgan forši.

pašlaik man ir kautkāds izmisums un liekas, ka nekam tiešām NEKAM nav jēgas.( jap, tas pāries)
''kā pavadīsi pirmo jaunā gada dienu, tāds būs viss gads.'' - ceru,ka nē, lai gan nav tik traki, ir jau arī labas lietas, vienmēr ir arī labas lietas un šodien 70% - labas lietas, 30% sliktas.
šodiena bija diezgan jauka unun tā, bija arī daudz strīdi,un pašlaik jūtos nožēlojami.
tūlīt iešu prom un tas nozīmē, ka pirmo nakti šinī gadā nepavadīšu mājiņās un tas nozīmē, ka nevarēšu aizmigt un ceru,ka tas nenozīmē, ka visu šo gadu pa naktīm būšu nu kautkur, kautkur vai arī to,ka mani mocīs bezmiegs. :D vispār tam teicienam nav taisnības.

man pietrūkst ļoti daudz cilvēki, pat tie, kurus esmu satikusi tikai vienu reizi un visticamāk nekad vairs nesatikšu, bet patiesībā varētu gan satikt, tikai tas viss nav tik vienkārši. man pietrūkst arī tie cilvēki, kurus sen neesmu satikusi vai arī vispār nekad neesmu satikusi, bet vajadzētu. un vēl pietrūkst arī tie, kurus esmu pavisam nesen satikusi, un ganjau kautkad satikšu atkal.

eternal sunshine of the spotless mind - laba filma. 8.88/10

un patiesībā es arī gribētu, lai tik vienkārši varētu izdzēst cilvēkus vai precīzāk atmiņas.

lai jums viss ir baigi labi! :)

2 comments:

Gint said...

Tu tā arī nepastāstīji pašu galveno - lējāt laimītes vai dedzinājāt papīru? =)

Vanilla said...

patiesībā - nevienu. :(
jo biju pilnīgi aizmirsusi. :D bet tā visticamāk būtu dedzināts papīrs. ^^