Saturday, January 17

horoskops.

''horoskops mainiijies :)

Mežāzis - 20. janvāris - 16. februāris
Ūdensvīrs - 16. februāris - 11. marts
Zivis - 11. marts - 18. aprīlis
Auns - 18. aprīlis - 13. maijs
Vērsis - 13. maijs - 21. jūnijs
Dvīņi - 21. jūnijs - 20. jūlijs
Vēzis - 20. jūlijs - 10. augusts
Lauva - 10. augusts - 16. septembris
Jaunava - 16. septembris - 30. oktobris
Svari - 30. oktobris - 23. novembris
Skorpions - 23. novembris - 29. novembris
Dziednieks - 29. novembris - 17. decembris
Strēlnieks - 17. decembris - 20. janvāris
Mežāzis - 20. janvāris - 16. februāris
Ūdensvīrs - 16. februāris - 11. marts
Zivis - 11. marts - 18. aprīlis
Auns - 18. aprīlis - 13. maijs
Vērsis - 13. maijs - 21. jūnijs
Dvīņi - 21. jūnijs - 20. jūlijs
Vēzis - 20. jūlijs - 10. augusts
Lauva - 10. augusts - 16. septembris
Jaunava - 16. septembris - 30. oktobris
Svari - 30. oktobris - 23. novembris
Skorpions - 23. novembris - 29. novembris
Dziednieks - 29. novembris - 17. decembris
Strēlnieks - 17. decembris - 20. janvāris

P.S. Skarbā patiesība ir tāda, ka seno babiloniešu astronomu pirms 2200 gadiem sastādītais kalendārs vairs neatbilst patiesajam Saules ceļam cauri zvaigznājiem. Gadsimtu gaitā mūsu planētu sistēmas centrālās zvaigznes staigāšanas paradumi ir mainījušies, un tagad tā ieiet katrā zīmē vidēji par mēnesi vēlāk.

http://www.diena.lv/lat/politics/sestdiena/sagrozitie-zvaigznaji?comments=1''





. :((( nu,kāpēc bija kaut kam jāmainās? es negribu būt zivs! es gribu palikt auns. (šausmīgiskumjasejiņa)
Šodien ir auksts, un man ir dzija. esmu priecīga, jo varu adīt savu balto šalli. un vēl man ir P.Koelju grāmata viena no dažām, kuras neesmu lasījusi - ''Zahir''.
Ar Krēslas lasīšanu man iet grūti, jo ir slinkums, un ja tā grāmata būtu grāmata, nevis fails datorā, tad es noteikti būtu tikusi jau līdz pusei.
no vakardienas maz ko atceros, tāpēc neko neaprakstīšu.
man ir jauna skumjā noskaņojuma dziesma (jā, man viņa ātri apniks) - cinema bizarre - it's over
es cerēju, ka vairs nekad nedziedāšu, bet vakar zvanīja un teica - ''gribēji īstu koncertu? būs. un pēc tam balle un blablabla.. tu arī piedalies!'' skaisti,ka es to uzzinu pēdējā un tas jau ir nākošnedēļ. tagad es te varētu čīkstēt cik ļoti nemāku dziedāt un tamlīdzīgi, bet tam nav nozīmes.
lai nu kā,bet galvenais šī ieraksta mērķis bija izteikt savu sašutumu par horoskopiem.

4 comments:

Gint said...

Iedomājies, ka esi zelta zivtiņa. Tad izklausās mīlīgāk...
Man ar mainās no skorpiona uz svariem. Nekādā sajūsmā neesmu ;(

Em, To Zahir es gandrīz nopirku, tik viņa ap 6Ls maksāja un toreiz paņēmu ko citu..Ja izlasīsi, tad lūdzu padod savas atsauksmes, vai vērts tērēties.

Vanilla said...

Zelta zivtiņa noteikti skan labāk, nekā kaut kāda zivs. :)
Droši vien tie horoskopi ir nepatiesība un es palikšu auns. :]

Es to grāmatu gan paņēmu no bibliotēkas, bet noteikti, kad izlasīšu ziņošu kāda tā bija. :)

Gint said...

Lieliski! Turēšu pie vārda..

Anonymous said...

nav svarigi kas ir mainijies, musu personibas tapat neizmainisies kadas esam augushi zem savas horoskopa ziimes ;)