Monday, January 19

y.

klausos: ehr, nekas foršs tur neskan.
šodien nepaspēju paēst brokastis, jo pārāk ilgi taisnoju matus un darīju vēlviskautko. līdz man zvanīja kādas divas reizes, lai beidzot velkos ārā no mājas. man patīk tas, ka nav jāiet vienai uz skolu. tā lūk. :>
āah, man ir slinkums rakstīt.
nu labi, tātad šodiena bija galīgi smieklīga un šis ir tikai nedēļas sākums.
varētu uzrakstīt daudz diologus un viskautko tādu, bet kā jau teicu - āah, man ir slinkums rakstīt.
esmu priecīga par nu jau otro 9 literatūrā un 7 fizikā tas nozīmē to, ka manas atzīmes sāk uzlaboties.
vēl šodien uzzināju pavisam jauku ziņu - piektdien man ir jāapmeklē zobuārsts, lai šķirtos no diviem(!!) zobiem. kāpēc? jo, redziet ortodonts izlēma, ka man ir vajadzīgas breketes, jo man ir pārāk šaurs/nepareizs sakodiens un gluži vienkārši zobiem nav vietas, nemaz nerunājot par tiem, kuriem vēl kaut kad jāaug. Kad Lācene uzzināja viņas sejas izteiksme bija apmēram šāda - O_O, bet tomēr viņa teica, ka mani mīlēs (un jā ceru, ka pārējie draugi arī. :>), pat tad, kad nevarēšu ieēst vai sākumā šļupstēšu un izskatīšos pēc zombija. ^_^
cik jauki, vaine ? :D
bet tas tomēr ir labāk nekā breketes pēc gadiem 10, kad tās gribēšu vēl mazāk. viss okej. :>> man tikai ir paniskais bailes no tā, ka man izraus 2 zobus.2!! un ja nu nepareizos? (jā, tā droši vien nevar notikt, ja nu vienīgi zobuārste nemāk skaitīt līdz 4, bet māk taču. māk? :(( )
/labi, beigšu čīkstēt, lai gan tas ir mans blogs un man ir visas tiesības čīkstēt te bezgalīgi un vēl vairāk. :]
bet man vēl ir jāpaspēj sagatavot aerobikas priekšnesums, atrast pavadzīmi,izpildīt krievvalodu,izlasīt vēsturi, turpināt lasīt ''Zahir'' (grāmata liekas diezgan interesanta, bet pārāk tālu neesmu tikusi) , izgulēties, apēst liekas 500kcal, noskatīties muļķīgus video, skatīties kā neviens man neraksta šodien, izdomāt kur lai atrod jaunu fizikas rūtiņu burtnīcu, jo ja gribu sākt kko pildīt, tad vislabāk būtu jaunā burtnīcā, nemācēt nomizot apelsīnu, nenolauzt nagu (jo tādu(lasīt garu) man vairāk nav), paklausīties normālu mūziku, beigt uztraukties/pārdzīvot par cilvēkiem,noskatīties ziņu raidījumu, dusmoties uz to, ka tos grautiņus katru dienu rāda, un dusmoties uz klasesbiedriem,kuri uzskata, ka tas bija vajadzīgs un viss ir baigi forši,un pēc tā visa es varēšu uztraukties par zobuārstiem un tamlīdzīgām lietām.
Aizgāju skatīties Degpunktu un aizmirsu, ko gribēju rakstīt.



lai jums daudz piena šokolādes! :]]

2 comments:

Gint said...

Rakstītprasmi jau breketes neiespaido, taka turpināšu vien lasīt tavus garadarbus...
Em, ja tas kā palīdz, tad man agrāk arī bija kas līdzīgs breketēm, tikai sauca par platīti. Nemaz jau tik traki nav! Galvenais, tiešām pieskati, lai izrauj īstos zobus un sākumā paprasi, lai dakteris aizskaita līdz "4".

Vanilla said...

iepriecināji :>

un noteikti atgādināšu vairākas reizes, lai skaita līdz četri un zobuārste sadusmosies,un saskaitīs nepareizi :D, bet nē, ganjau būs okej. :]