Sunday, January 4

4.09

Eiropas lirisko hītu programma.
x factorfinalists - hero.mp3

tikko pabeidzu kārtot galdu. tagad viss ir tā - smuki. kārtojot atradu lietas par, kuru eksistenci nenojautu, ja kaut ko kārtoju, tad visam jābūt ideāli, ja nekārtoju, tad viss var palikt tāds-kkāds-nekārtīgs vairākus mēnešus.kārtojot es dziedāju - hahaha - jā, un man neteica, lai aizveros vai, ka man nav talanta vai, ka es galīgi nemāku, tātad ir progress, ja?
man ir bail piedalīties Dzmp, bet piedalīšos, neko jau nezaudēšu vienīgi cieņu un pašapziņu. (ha, jā, kādu cieņu? bet tā smuki izklausās,tāpēc kšs.)
šodien man iet ē, normāli, protams, ir bijis labāk,lai gan es nezinu ko nozīmē - labāk, bet vienmēr varu uzzināt, ko nozīmē - sliktāk. ^_^
viss taču vienmēr beidzas labi, vaine? jā!
kaut kāds cits, īstais, krievu,vecais vai es nezinu kāds jaunais gads būs tikai 14.janvārī. vot.
tas nozīmē, ka sportot/vingrot katru dienu varēšu sākt arī no tā datuma vai arī rītdien. jāizlemj.
rītdien ir skola. man patiešām gribas uz skolu, jo es gribu labas atzīmes un šoreiz tiešām centīšos, lai tā arī būtu.
Jesse Mccartney - It's over.mp3
biju pārsteigta izdzirdot kaut ko pazīstamu.nepavisam uzmundrinoša dziesma.
ārā šodien bija galīgi skaisti un par to arī biju priecīga. tik daudz sniedziņa,saulītes unn vienkārši - skaisti!
vēljoprojām uztraucos par postsecretu gribu un negribu lai publicē, lai gan tam nav nozīmes. tas ir tikai postsecrets un tāpat gandrīz neviens nezinās, ka tas ir mans. tāpēc par šo postsecretu blogā vairs nerunāšu un visādi citādi arī nečīkstēšu. (:
es pārāk daudz domāju ( jā es arī domāju). būtu forši, ja domām būtu tāda podziņa - on/off. vai arī varētu izvēlēties par ko domāt, un par ko ne, bet var taču? nē,jā,es nezinu.var, bet nevar.
katrā ziņā, lai jums viss ir baigi labi un daudz veiksmes.
arlabunakti! (:

No comments: