Sunday, January 11

ej gulēt.

kāpēc rakstu?
[0:16] Es: tagad es skatos bildes un smejos, bet driiz raudaashu, jo pietruukst, o iemesls blogam :D
Es skatos 2007. gada bildes. Un saprotu, ka atceros 2007. gada rudeni un šo gadu.
Ir arī 2008. gadā daudz kas atcerēšanās vērts, bet..2007. gads man patika labāk, un 2006. gada vasara patika labāk par abām vasarām 2008tajā un 2007. gadā.
Cerēšu, ka šis gads būs labāks par visiem 3 kopumā.


šodien (nu jau vakardien) noskatījos supernatural
[11.01.09. 23:18] Es: lol.
sems:bet mums veel ir alternatiivas
diins: kaadas alternatiivas? aprakšana vai krem'ēšana? :((((
__
[23:32] Es: omg, tik stulbi.
naave skrien pakalj sievietei un skan prieciiga muuzika, nu taakaa baybe don't hurt mee
_
tāda bija vakardienas sērija.
bet vispār man viņi patīk, lai gan Dīns (pirmais bildē) ir foršāks. un viņš ar tādu seju visu laiku nestaigā. viss ok. :]

tagad klausos kaut kādu dziesmu,kura saucas love story. un nejau tāpēc, ka patiktu, bet tāpēc, ka.. es nezinu,smuka.
un es nevaru atrast dziesmu. to dziesmu, kuras dēļ sāku skatīties 2007. gada bildes.
tas vairs nav izturams.
vēl bija tā, ka apsmēja manas pavāra prasmes. un teica, ja jau suns nav nomiris no sviestmaizēm, tad ir ok + visaadi hahashahdhahd.
man jāpērk šomēnes divas dāvanas un tas viss iet mīnusos ģitārai,bet man vajg ģitāru. jā.
kāpēc ? man ir divi iemesli.viens no tiem ir,lai spēlētu.
twilight neesmu šodien/vakardien lasījusi. šodien vēl varu paspēt.
bezjēdzīgākais ieraksts, bet tas nekas. gada beigās taisīšu bezjēdzīgāko ierakstu top10

neatļaujiet man tik vēlu iet gulēt!
(jo savādāk man ir problēmas ar piecelšanos.)

No comments: