Thursday, January 8

slinkums.

es esmu dusmīga, jo mani tieši pirms stundas uz septiņpadsmit minūtēm mani pamodināja divreiz, bet es šodien gribēju beidzot izgulēties. modinātājs bija uz 19:30, tad es būtu mācijusies, skatijusies simpsonus,izmācijusies un tad slēgtu pc,lasītu grāmatu. bet nēe man vajadzēja palīdzēt, okēej, es patiešām būtu palīdzējusi, ja skrietu uz vilcienu, un tad kaut kad baigi vēlu būtu mājās, bet es esmu s l i n k a un jau vakardien ļoti skrēju uz staciju un ļoti pārēdos.
un tāpēc tagad visu laiku lasu postsecretus, ēdu cepumus un dusmojos un čīkstu te. man sāp labās kājas ikrs, mugura, un rokas. aha, man iet labi!
es neko nedarīšu vēl 59 minūtes.
vē.
ā, es lasiju par cilvēku, kas izdzīvo tikai no Saules un Visuma enerģijas un arī šķidrumiem (piena,ūdens,kkādiem novārījumiem,sulām utt.) un tā viņš dzīvo jau 5 gadus un viņam ir 51 gads un veselības stāvoklis ir uzlabojies un organisms strādā kā 35gadīgam. forši, es arī tā gribētu, nu nejau būt 35gadīga bet nu dzīvot tā. unun vēl tur bija rakstīts, ka veģetāriešiem ir vieglāk pāriet uz šādu dzīvesveidu un bija rakstīts par gaļas (ne)ēšanu foršs citāts. ja atradīšu ierakstīšu šeit nu katrā ziņā gribēju būt veģetāriete, bet viss izgāzās. reiz man tas izdevās uz 30 dienām, bet es galīgi nemācēju sabalansēt pārtiku un sāka izkrist mati utt, skaisti vaine?
ok citāts -
''-kas notiktu, ja Tu būtu spiests apēst parastu kotleti?
- Mana apziņa to nepieļautu.Tas ir tik ļoti muļķīgi.Dzīvnieks, par kuru nav zināms,ko viņš ēdis, pēc tam viņu nogalināja, pēc tam sadalīšanās process, un tas taču turpinās, vai nu jūs to saldējat, vārat vai sautējat.Tā saucās līķu ēšana.Mana apziņa to nepieļautu.Tas ir pretīgi.''
jā, gaļa ir nepieciešama un viskautkā tā, bet nu tomēr lika aizdomāties.
tagad man ir kautkādas dziesmas foršas jānoklausās un jālasa postsecreti kamēr beigsies,un tad lasīšu tos, kurus izlaidu.
lai labi iet!

4 comments:

Gint said...

Kā atzīmēsi izpildītos 2009. gada uzdevumus? Svītrosi ārā?

Vanilla said...

ja mācētu izsvītrot - svītrotu(es domāju tos,kuri ir gar maliņu blogā), bet vispār vēl nezinu. :S

Gint said...

Mana blondā galviņa izdomāja kā tu varētu izsvītrot..
1) Nokopē savu sarakstu.
2) Atver Microsoft Word
3) Iekopē. Tad iezīmē to uzdevumu, kuru esi izpildījusi un Format->Font->pie effects ieķeksē "strikethrough"
4) Tad vēlreiz nokopē jauno uzdevumu sarakstu ar pārsvītroto teikumu.
5) Importē savā blogā.

Gan jau šis ir pats sarežģītākais veids, bet priekš 5dienas būs labs. Lai nav jāgarlaikojas brīvdienās xD

Vanilla said...

ő,liels paldies. ^__^
mana blondā galva pat saprata.:D
:))