Thursday, January 22

7things.

Paldies Krishjohnam par to, ka iesaistīja mani šajā 7 lietu padarīšanā. :))
Tad nu visu laiku mēģināju izdomāt, kādas varētu būt manas 7 lietas.

1.
Reiz ar bērnības draugiem izlēmām veidot savu ''biznesu''. Pārdot limonādi. Viss sākās ar to, ka atradām kādu mazu mājiņu ceļa malā, kura bija pilna ar stikliem un visādiem gružiem,tīrot to diezgan stipri sagriezu pirkstu, bet tas neatturēja no idejas īstenošanas. Jāpiebilst, ka tai mājiņai durvis bija aizslēgtas, bet visi logi izsisti tāpēc mums pārdevējiem bija jārāpjas iekšā pa logu.Kad viss bija sagatavots un limonāde sajaukta, tad piedāvājām katram garāmgājējam glāzi limonādes pa 10.sant. Cilvēki pa to pamesto nostūri pārvietojās reti, bet tie kuri gāja mums laipni vai ne tik laipni atteica. Līdz mūsu pirmais pircējs - kāds vīrietis ar velosipēdu apstājās un nopirka glāzi limonādes, bet pirmais, ko viņš teica - ''atšķaidijāt, ja?'' uz šo jautājumu sekoja noliegums. Tad šis jaukais cilvēks pat ar mums parunājās. Tas gan bija pirmais un vienīgais pircējs.Kā vēlāk izrādijās viņš bija galdnieks un jau nākošajā nedēļā manai mājai lika jaunas durvis, kuras laikam pats arī uztaisija, un man bija bail, ka viņš man atgādinās par limonādi, tāpēc izvairijos rādīties šī galdnieka sabiedrībā. :D Tagad šī mājiņa ir jau sen nojaukta un tājā zemes gabalā tagad ir skaista māja un durvis vēljoprojām ir vietā. :)
Ar tiem pašiem bērnības draugiem bija vēl daudz piedzīvojumu, jo kopā pavadījām katru vasaru un pirmajās klasēs arī katru dienu pēc skolas.


2.
Es nepazīstu pulksteni. Jā, es patiešām nepazīstu parasto pulksteni. Zinu, ka to mācija jau pirmajās klasītēs vai pat bērnudārzā, bet es īsti neatceros vai man negribējās mācīties vai vienkārši man neviens nemācija. Gluži vienkārši man tas nebija nepieciešams, jo daudz labāk patika digitālie pulksteņi tie,kuriem jau skaitlīši bija. Atceros, ka grūtības sagādāja 4. klasē kāds angļu valodas uzdevums, kad arī skolotāja man iemācija kā noteikt, kad pulkstens ir pusē (jāskatās uz sešinieku ;D) un brīnijās kā es 4. klasē nepazīstu pulksteni, bet tagad pēc 6 gadiem es vēljoprojām nepazīstu. Lai nu kā bet šogad esmu apņēmusies iemācīties pareizi noteikt laiku. :]

3.
Es negāju bērnudārzā un skolā sāku iet par gadiņu ātrāk, nekā visi parastie bērni. Tas man itkā nekādas grūtības nav sagādājis, jo lasīt iemācijos samērā ātri - pirmskolas vecumā. Skolu esmu mainījusi tikai vienreiz un tas bija pirms otrā semestra pirmajā klasē - sen. :]

4.
Esmu dzimusi 13. datumā un šis skaitlis man ir veiksmīgs. Tātad neticu nekādām muļķībām par melnajām piektdienām, kuras iekrīt 13. datumā vai kaut ko tamlīdzīgu.

5.
Es samērā ātri iemācijos braukt ar divriteni, 5.gados. Ar riteni man patīk braukt vēljoprojām, bet manējais ir saplīsis. Tā gadās, ja pērk riteni tikai izskata dēļ, bet nu viņš ir smuks, bet nekam nederīgs. :> Esmu arī braukusi vienu vasaru ar skrituļdēli, bet tam nepietika vietas bagāžā un nācās atstāt salā, kurā dzīvoju tajā vasarā, žēl. Atceros arī laikus, kad man bija skūteris - tāds ar sarkanām riepām, ha. :D Un skrituļslidas, kuras laimēju limonādes konkursā. Tagad man ir palicis tikai ritens, kurš neiet.

6.
Man patīk skriet. Vasarā katru dienu vakaros noskrēju 3km, tas priekš manis ir daudz, jo skolā ar grūtībām noskrēju tikai kilometru. Skriešu arī nākošajā vasarā, jo nespēju saņemties skriet citos gadalaikos.

7.
Es kādu gadu gāju jaunsargos un tur arī pārvarēju savas bailes no augstuma. Kā jau iepriekš blogā minēju nolaidos ar virvi no 9. stāvu mājas. Pašai ir grūti noticēt, bet tomēr es to paveicu.
Tākā bija jāraksta tikai 7. lietas, te pierakstīšu kaut ko par filmām.
Man patīk skatīties labas filmas. Kādas ir labas filmas manā skatījumā? Tādas pēc kuru noskatīšanās droši varu teikt ''laba filma, man patika''. No visām filmām, kuras esmu redzējusi lielākoties patīk tās, kurām nav laimīgas beigas, bet, protams ir arī izņēmumi.
Dažas no manām mīļākajām filmām - Pay it forward,August Rush,Keith,Love me if you dare, V for Vendetta,Freedom Writer,The Notebook,If only,Donie Darko, Pursuit of Hapyness
Vēl man patīk govis, fotogrāfēt, lietus,zilas puķes,laba lasāmviela,ģitāras,agri vasaras rīti, sauļošanās,garas pastaigas...(daudzpunkte, tas nozīmē, ka varētu vēl tā turpināt :>)
______
No sākuma domāju, ka 7. lietu izdomāšana man sagādās lielas grūtības, bet tomēr, kad iesāku rakstīt sapratu, ka sanāktu vairāk par 7. lietām, un piedotiet, ka dažas ir tik īsas. :)

Tālāk šo 7. lietu stafeti nododu:
Diānai.
Kepkem.
Martai.
EDIT: un arī Gintam.
un vēl visiem pārējiem, kas šo visu izlasīja un arī vēlās uzrakstīt 7. lietas.
^__^




2 comments:

Gint said...

Paldies, ka turpināji =)
1- Kapēc tu domā, ka viņš labais? Gan jau no mutes mutē padeva, ka jūs atšķaidat un tāpēc vairs klientu nenāca..Heh
2- Es atkal gribu iemācīties smilšu pulksteni.
3- Pats arī nezinu, ko tāds bērnudārz nozīmē. Vecākiem neizdevās no manis atbrīvoties līdz 1. klasei..
4- Jebkurš skaitlis ir laimīgs, ja vien tu tam patiesi tici!
5- Skaistums prasa upurus! Vismaz smuks..
6- Skriešana vienlaicīgi attīrā kā prātu, tā ķermeni. Tāpēc laikam tik daudziem patīk.
7- Laba filma - obligāti kādam jāmirst! Nez kapēc...

Man patika tavas 7 izvēlētās lietas! =)

Vanilla said...

zini, Tavi komentāri iepriecina. ^_^
1 - jo viņš izskatījās labs. jā, jā izskats var maldināt. :D
2 - man patīk smilšu pulksteņi. :]
3 - tātad neesmu vienīgā tāda. :]
4 - taisnība.
5,6,7 - ^__^
prieks, ka patika. (sun)